Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#260141
Jeg har opsagt vores antenne signal og skal derfor have gang i nogle streaming tjenester.
Ungerne har tv på værelset med atv og vi har selv i stuen. Dernæst bruges de tjenester også på iPad osv.
Men hvis vi har spejlet alle 3 atv, kræver det så 3 forskellige logins?
Det jeg mener er, at eks netflix’s dyreste opkobling har 4 logins. Men vil jeg kun bruge et login på de 3 atv der er spejlet. Når jeg siger spejlet er det fordi jeg ikke husker hvad dælen det var Apple kaldte det;)
#260144
Netflix er ligeglad med hvor du starter appen og om det sker på en ATV der kører på samme iCloud som en anden. Det er antallet af simultane streams de begrænser til 4. Ikke antallet af enheder den er installeret og logget ind på.
Af bromberg
#260157
Ah ok. Men det er hbo da eks ikke og TV2 play heller vidst?
Mener bestemt at have måtte slettet mit gamle atv før jeg kunne gøre brug af app på atv 4k, fordi maks på 4-5 registrerede enheder var nået
Brugeravatar
Af bbplayer
#260158
på Netflix kan du gå ind på deres websider under indstillinger og slette de enheder som ikke mere er i brug, eller må bruge netflix mere. Ved ikke om det egentlig begrænser noget men listen er der for at fjerne ens logins :)

Så måske er der mere info på Netflix side, hvor disse aktiverede logins også står?

Husk, i familien, så kan man dele apps imellem familien, via familie deling, hvis det skulle være nødvendigt og man behøver ikke købe app flere gange, det er dog urelevant for netflix/hbo.
#260167
Hos HBO er der begrænsning på hvor mange enheder du må have registreret til en given konto. Sådan er det ikke hos Netflix.