Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrisJJ
#252887
Hej

Har store problemer med DR's app til iPad og AppleTV. Billedet pixelerer og lyden hakker med 10-20 sekunders mellemrum.

Begge iDevices er opdateret til seneste iOS version og app's har været fjernet og lagt på igen. Ingen effekt på problemet.

ALT andet fungerer som det skal. Intet problem med TV2 Play, Netflix, HBO og hastigheden på netværket er også i top. Har skrevet til DR på deres Facebook side men vil da gerne lige høre om der er andre der oplever det samme.
Af puresp
#253418
Har samme problem på ATV4 (så tvOS som styresystem), men kun på live streams. Når jeg ser udsendelser fra arkivet er der ingen problemer. Det er kommet efter seneste opdatering af appen. Der specielt ringe når jeg prøver at se Confederation's Cup i disse dage :(
Af ChrisJJ
#253430
Ja, det er nøjagtig det samme jeg oplever. Har oprettet en sag hos DR. Kunne være du skulle gøre det samme. Tænker jo flere jo bedre. Det er møg irriterende. For mit vedkommende gik det i sig selv igen men er nu tilbage. Var massivt til stede i går.

Link til indrapportering af fejl:
https://dr.custhelp.com/app/ask_step_1/p/107/c/94

Valgte "Andet" under "Hvilket udstyr brugte du?" og skrev så bare AppleTV 4