Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Christopher B
#250666
Modtager i dag bredbånd fra Yousee gennem mit kabel-TV stik.

Havde tænkt mig at skifte mit Yousee flow TV abonnement og bredbånd abonnement ud med Telmore Play Premium mobilt bredbånd med 200GB per måned. Denne pakke vil fint dække husstandens behov.

Dog blev jeg i tvivl om hvorvidt 200GB om måneden er nok, når alt nu streames plus vores normale internetforbrug. For at undersøge vores nuværende forbrug, tjekkede jeg min regning og kontaktede Yousee, men her kan man ikke få det oplyst.

Nogen der ved hvor man tjekke det, eller oplyse hvor meget data I bruger om måneden, hvis I udelukkende kører med streaming?
Af BrianH
#250667
Ringede du og hørte om de kunne hjælpe med dit databrug, fordi du gerne ville skifte til et andet firma? :-)

Jeg mener ikke der er nogen individuel monitorering af databrug over coax - ikke tilgængelig for brugeren i hvert fald.

Måske du kan se i din router, hvad der strømmer igennem? Jeg har aldrig prøvet, men måske. Prøv at logge på routeren...
Af Christopher B
#250668
Spurgte ikke om de kunne give mig en god deal, da jeg kan se rundt omkring på nettet, at de ikke er til at forhandle med :-) Desuden har jeg forældet pakker på både TV og internet, som er bedre end dem de tilbyder nu, så ville næppe få meget ud af det.

Men god ide med router. Vil se om man kan tjekke det dér.