Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikmak69
#247169
Hej alle.

Jeg beklager på forhånd, hvis dette indlæg er kommet i den forkerte gruppe. Jeg har et spørgsmål der lyder som følger. Jeg har et Samsung UE55800f tv, mener jeg at det hedder. Det er som alle andre tv i dag bestykket med "smart tv", hvilket jeg har benyttet mig af indtil nu. Men nu overvejer jeg følgende... Skal jeg som stofa kunde anskaffe mig en stofaboks eller skal jeg i stedet for investere i et apple tv - Og hvad er forskellen. Det er muligt at jeg virker tumpet med dette spørgsmål, men så håber jeg at jeg kan kvitere med et smil på læben hos jer herinde, mens i giver mig et svar. Jeg er ikke så teknisk at det gør noget :D
Af WonderMoose
#247171
Om du skal have en Smart TV boks fra Stofa eller ej, afhænger af dine behov, og er svært at give et konkret svar på.
Stofas Smart TV gør det muligt for dig at starte udsendelser forfra, leje film og gøre brug af et eventuelt cmore/viasat film abonnement mm.
Et AppleTV kan ikke bruges til at se Stofas kanaler, men kan bruges til en masse andre ting, da der både kan hentes streamingapps, spil og andet ned på den.

Så alt i alt afhænger det af hvordan du vil bruge dit tv-abonnement =)
Jeg har selv et AppleTV og bruger det flittigt.