Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246707
hej kan ikke få mit nye Samsung ks8005 til at afspille UHD eller HDR via Amazon Video. Har læst mig frem til der skulle være ikoner ved UHD og HDR titler disse er heller ikke at finde

Netflix og Youtube virker fint med både UHD og HDR

har prøvet både på firmware 1160 og 1165
Amazon Video app er version 1.2.1 og ser ikke ud til at kunne opdateres
internet hastighed 140/12 Mbit/s har prøvet både via WIFI og netværkskabel

andre der har samme problem som mig eller evt løsninger ?
#246718
Rasmus Larsen skrev:Hvilket indhold forsøger du med? Det er kun The Grand Tour, som er tilgængelig i UHD HDR på Amazon i de internationale regioner (altså Danmark).

I USA og UK har de flere, men de kommer først senere i den højeste kvalitet internationalt.
Det er da ikke helt korrekt - jeg har set 1. sæson af Man in the High Castle og er i gang med den anden. Derudover har jeg også kunne starte Sneaky Pete op - dog først fra episode 2 - af en eller anden grund.
#246723
mbm skrev:Jeg har afspillet HDR amazon på mit KS8005..
samme info som det billed Rasmus har vedhæftet.
var det for nyligt ? og skulle jeg være så heldig at du har samme firmware version ?
#246725
JHSI skrev:Det er da ikke helt korrekt - jeg har set 1. sæson af Man in the High Castle og er i gang med den anden. Derudover har jeg også kunne starte Sneaky Pete op - dog først fra episode 2 - af en eller anden grund.
Er du sikker på, at det var i UHD og HDR?

Det er jo i så fald glædeligt, hvis det har ændret sig :)
Af mbm
#246726
jesperh skrev:
mbm skrev:Jeg har afspillet HDR amazon på mit KS8005..
samme info som det billed Rasmus har vedhæftet.
var det for nyligt ? og skulle jeg være så heldig at du har samme firmware version ?
det var da amazon lige blevet launced og jeg prøvede en gratis trail-periode.
Har siden slettet det, da jeg ikke synes de havde noget at byde på som jeg ikke allerede havde via Netflix.
#246727
Rasmus Larsen skrev:
JHSI skrev:Det er da ikke helt korrekt - jeg har set 1. sæson af Man in the High Castle og er i gang med den anden. Derudover har jeg også kunne starte Sneaky Pete op - dog først fra episode 2 - af en eller anden grund.
Er du sikker på, at det var i UHD og HDR?

Det er jo i så fald glædeligt, hvis det har ændret sig :)
Man in the high castle er helt sikkert UHD og HDR - Det formoder jeg også Sneaky Pete er - tjekker det når jeg kan.