Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242647
Hej,

Har lige installeret Amazon Video app'en på mit Samsung 65KS8005, og startet min 7 dages Amazon Prive prøvetid :)

Ser første afsnit af the Grand Tour

Det står vildt flot, og vil mene det er HDR, spørgsmålet er om det er 4K - det burde jeg jo kunne se, men er sgu i tvivl

Hvordan ser jeg det ?

Har prøvet at trykke på info knappen...
#242657
Installation af app på 2016 Samsung (65KS8005):
Tryk på smart hub, vælg apps, find "Amazon Video" appen og installer den
Vælg også at tilføje den: +Føj til start
(Opdaterede til firmware 1154 - forleden dag var appen der ikke, men ved ikke om det er fordi Amazon Prime blev released i dag eller firmwaren blev opdateret til 1154.)
Har ikke brugt Ninja tricks - TV står til dansk og dansk netværk
#242681
Jeg kunne ikke finde Amazon appen på mit Samsung fjernsyn igår ved at kigge under apps. Jeg skulle søge og skrive Amazon. Den dukkede op og jeg hentede den og derefter oprettede jeg en bruger. Det hele spilede fint og jeg vil se hvilken opløsning den afspillede i. Den afspillede kun i 1080P.
I dag tænder jeg mit fjernsyn og går ind i appen. Der står the grand Tour med UHD og HDR.
Det gjorde der ikke i går. Jeg kan bekræfte at det hele bare spiller. Der står Ultra HD HDR når jeg afspiller showet og det ser bare flot ud!!

Jeg bruger et Samsung ks7005