Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pingo
#242504
Hej,

Jeg har købt en E6'er på BF. Er generelt yderst tilfreds! :)

Vil dog gerne kunne bruge apps fra USA og Storbritannien, f.eks. Vudu, Amazon, Hulu, Now TV etc.

Er der nogen herinde i forum som kan hjælpe mig? Det vil være lidt en skuffelse for mig, hvis det ikke kan lade sig gøre at få adgang til flere apps end dem som tv'et automatisk låser mig til...

Tak på forhånd for et kanon forum, hvor jeg har kunne finde svar og hjælp til mange ting, også mht. mit valgt af nyt tv, bare ikke denne problemstilling. Har også svært ved at google mig til det.

Dbh. Peter
#242533
Lige da jeg opsatte LG E6 brugte jeg Google's (8.8.8.8) DNS i netværksindstillinger. Den bruger jeg også på min PS4, da det - af mystiske årsager - giver noget hurtigere download fra spil-butikken. På LG E6 fik jeg kortvarigt Amazon Video op som app på skærmen og tænkte fedt, jeg snupper første afsnit af The Grand Tour i aften. Da den tid kom virkede det som om, at tv'et har lokaliseret sig og tilpasset apps derefter.

Min plan er at prøve at få de amerikanske apps tilbage, men min mavefornemmelse siger mig, at man skal bruge en unblock-tjenester á la Unblock US eller Unotelly. Jeg er ikke nået videre med projektet endnu.