Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bullerfnis
#241483
Hej

Nu har vi levet i 1½ år uden noget som helst tv abbonoment (siden vi flyttede i hus) og det er sådan set fint nok. Men nogengange savner vi at kunne tænde for tv'et og se noget flow tv mens vi måske lige laver noget andet. Altså det med at man ikke skal tage stilling til hvad vil vi nu se :)

Så faldt jeg over telia tilbud, MEN jeg kan ikke finde ret meget om kvaliteten på det? Jo en artikel herfra som er 2 år gammel, hvor man skriver at kvaliteten er dårligere end Boxer og der kun er SD kvalitet og stereo lyd?!

Passer dette så stadig ? Kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside (så gætter desværre på det stadig er SD og stereo :()

Kunne være sjovt at prøve, man kunne jo altid afmelde det igen :) Lige nu bruger vi Netflix og ellers Plex. Dog er det over en Chromecast (eller app i TV'et men det failer for hårdt!)

Så er der nogen som har dette og kan anbefale det? Eller skal jeg bare holde mig væk. Jeg går op i at billed kvalitet og at der er surround (hvis programmet er i surround altså)