Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sgb
#251029
När man startar upp får jag ett medelande om att man behöver Chromecast Ultra och ett 4k "fjernsyn" för att kunna se Ultra HD på viaplay. Dessutom informerar viaplay om att man behöver minst 100 Mbit trådbunden förbindelse till Chromecasten. Har man det (som jag har) så får man en fantastisk sportupplevelse vad avser bildkvalitet.
Jag sökte på viaplay.dk och där fanns inte Ultra HD med i tablån som det gör i den svenska tablån för viaplay.
Vet inte varför det skiljer mellan Sverige och mitt hemland Danmark.
#251933
Jeg er på vej ud og hente min Chromecast Ultra i dag, så jeg kan være klar til søndag og Formel 1. Jeg blev dog lige i tvivl, da jeg læste artiklen igen. Der anbefaler MTG, at man benytter internetkabel, men hvad pokker har de tænkt sig, at jeg skal stikke det kabel ind i? Jeg plejer da normalt bare sende fra mobil eller Ipad til Chromecast.
#251938
Jeg prøver lige at kontakte Viaplay igen - nu brændte de jo danske seere af sidst med de to fodboldkampe...

Mht. 4K-streaming til Chromecast Ultra så virker det generelt fint med WiFi hjemme hos mig. Jeg har af gode grunde ikke prøvet på Viaplay endnu, men på Netflix og YouTube kører 4K/HDR fint over WiFi. Jeg bruger derfor heller ikke Ethernet-porten i strømstikket.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10