Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
#238761
Jeg har nu kikket Viaplay i et par uger og kvaliteten er til at leve med så længe det er gratis ;)

Men udvalget er sgu skuffende - når man har set de få kvalitetsserier og film de har så er resten som TV3 uden reklamer og helt seriøst det er ikke til at holde ud.

Jeg dropper dem igen om et par dage.
Af Ausfart
#238768
Jeg tror jeg vil prøve at se nærmere på boxer. Det virker til jeg kan få det jeg søger hvilket stort set kun er F1, til rimelige penge.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#238786
ZackGem skrev:Der har været rygte om de ville opgraderer til 1080P og 5.1 lyd på deres facebookside - Men er ikke sket, og jeg tror ikke der er noget officielt på den front.
Jeg skrev til dem oppe i Sverige (hvor de har base), men de ville ikke kommentere på det. Omvendt afviste de det heller ikke.

Jeg har set et par gode film på Viaplay for nylig, men undervejs ærgrer det mig altså noget, at kvaliteten ikke er bedre. Med film såsom Star Wars i kataloget burde Viaplay altså prioritere god billed- og lydkvalitet.
Af SchumiFlatout
#239108
Jeg har haft samme spørgsmål omkring kvaliteten på Viaplay, og tak for nogle gode svar.

Men hvad med kvaliteten på Boxer TV? Jeg så det for nogle år siden hos en bekendt, og det var elendigt. Årsagen kan selvfølgelig være dårlig placering af antenne o.l., men det var ikke godt.

Er Boxers kvalitet den samme som YouSee?
Skal antenne stå og se grim ud i stuen? (konen, I ved...)

Som flere andre vil jeg gerne ud af Fuldpakken og vælge selv, men YouSee's "Valgfri kananer" sparer man ikke meget på.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#239114
Min oplevelse med Boxer er den samme. Det kunne trænge til et løft.

Boxer har meget begrænset kapacitet i antenne-sendenettet, så derfor bliver de nødt til at komprimere kanalerne ret betydeligt. Det er nok det, du så. Desværre bliver billedet jo ikke bedre end kilden tillader.