Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#236959
Jeg oplever pludselig at jeg ikke er i stand til at streame HBO Nordic fra min IPhone til mit Sony Bravia. Det er meningen at det skal foregå via dem indbyggede Google Cast i tv'et (ikke en Chrome Cast) Det har været muligt indtil et par dage siden.

Jeg har været inde i Google play store og opdatere Cast receiveren manuelt. Men det hjalp ikke. Jeg kan caste viaplay, Netflix og DR, samt video stream fra min laptop, men ikke HBO.

Er der andre som oplever samme problem, eller ved hvordan man fixer det?
#236967
Det er et problem som mange har mig selv inklusiv så jeg har sat min Chromecast 2 til igen .

Torben Rasmussen Skribent her på site har skrevet dette i Sony 2015 fladskærme - debat
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 20#p236751

HBO har meldt ud, at de ikke understøtter Google Cast, men kun Chromecast. Der er åbenbart lidt forskel på de to protokoller, hvilket HBO så dækker sig ind under. Alle øvrige apps jeg har brugt har ingen problemer - kan de caste til Chromecast, så kan de også til Google Cast. Visse af serierne på HBO kan faktisk også godt caste til TV'et, så det er altså lidt noget fis fra HBO's side.

Da det primært er HBO jeg caster, så er jeg nu endt med at have en CC2 sat til TV'et også, hvilket pisser mig en del af, da HBO bare kunne nosse sig sammen og bygge en ordentlig app. Men de har jo været håbløst bagud på deres app lige fra starten af og den er stadig noget juks.
#236979
HBO er totalt talentløse hvad platforms udvikling angår.
De er konstant bagefter og magter ikke at får deres platforme til at virke ordentligt, samt sende i ordentlig kvalitet - sammelignet med f.eks. Netflix.
Har selv bokset meget med dem, og endte med at opsige mit HBO abbonement tilbage i Juni, da jeg blev træt af deres uduelighed og tåbelige undskyldninger.
Virkelig trist når de nu ellers har et fornuftigt katalog.
#236984
Tak for opklarende svar. Trist at det skal være sådan, men det giver da trods alt mening at jeg pludselig ikke kan få det til at fungere.
Jeg var ved at drive mig selv til vanvid over at finde en løsning.

Det er mig dog ufatteligt at det i det hele taget skal være et problem.
#236986
ZackGem skrev:HBO er totalt talentløse hvad platforms udvikling angår.
De er konstant bagefter og magter ikke at får deres platforme til at virke ordentligt, samt sende i ordentlig kvalitet - sammelignet med f.eks. Netflix.
Har selv bokset meget med dem, og endte med at opsige mit HBO abbonement tilbage i Juni, da jeg blev træt af deres uduelighed og tåbelige undskyldninger.
Virkelig trist når de nu ellers har et fornuftigt katalog.

Du har ret i at de er langt bagefter med deres platforms udvikling især set l forhold til Netflix jeg har haft Hbo i lang tid var faktisk nødsaget til at købe en Samsung Bd 8300 N Bluray den med tuner hartdisk og 3 D for at kunne se HBO trods det at jeg havde Bluray i forvejen. Det har aldrig spillet 100 procent man skulle hver gang selv indstille til dansk tekst , det gælder stadig med Chromecast 2 som jeg synes fungerer ganske godt med HBO Så den skal du have købt. Jeg blev ret skuffet og træt af at jeg ikke kunne få det til at Virke på mit nye Sony med Cast indbygget.
#236987
Der har konstant været problemer med HBO af den ene eller anden karakter. Deres app var nærmest ubrugelig i de første versioner og selv nu er den ret langt bagefter eks. Netflix. Eksempelvis har du ikke en genvej til de serier du er i gang med at se - det er da en ret essentiel feature i min bog, især med den mænge serier de har.

Deres app på Samsungs SmartTV platform er dog endnu værre, grænsende til katastrofal på den ny KS serie, så selv med en dedikeret app på TVet så er oplevelsen ringe.