Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245047
DFK1990 skrev:Står der noget om, om nogle af disse titler er i 4k? synes rigtig meget af netflix filmindhold kun er HD desværre :(
Den liste vi får fra Netflix Danmark har desværre ikke info om 4K/HDR.

Men der findes denne liste over "Netflix Originals". Den opdateres af Netflix selv: https://media.netflix.com/en/only-on-ne ... new?page=1

A Series of Unfortunate Events er vist den seneste udgivelse, der er kommet i 4K.
#245052
Rasmus Larsen skrev:
DFK1990 skrev:Står der noget om, om nogle af disse titler er i 4k? synes rigtig meget af netflix filmindhold kun er HD desværre :(
Den liste vi får fra Netflix Danmark har desværre ikke info om 4K/HDR.

Men der findes denne liste over "Netflix Originals". Den opdateres af Netflix selv: https://media.netflix.com/en/only-on-ne ... new?page=1

A Series of Unfortunate Events er vist den seneste udgivelse, der er kommet i 4K.
Er daredevil og house of cards ikke også i 4K
#246563
Nyt på Netflix i marts 2017

Billede

Tv-serier:
- Marvel's Iron Fist, sæson 1 (Netflix original) - 17/3
- 13 reasons Why, sæson 1 (Netflix original) - 31/3
- Love, sæson 2 (Netflix original) - 10/3
- Grace and Frankie, sæson 3 (Netflix original) - 24/3
- Bordertown, sæson 1 (Netflix original) - 31/3
- Greenleaf, sæson 1 (Netflix original) - 3/3
- Trailer Park Boys, sæson 11 (Netflix original) - 31/3
- Bates Motel, sæson 3 - 10/3


Film:
- Burning Sands (Netflix original) - 10/3
- Deidra & Laney Rob a Train (Netflix original) - 17/3
- The Most Hated Woman in America (Netflix original) - 24/3
- The Discovery (Netflix original) - 31/3
- 3:10 to Yuma - 1/3
- Dolores Claiborne - 1/3
- Dumb and Dumber - 17/3
- Keanu - 12/3


Dokumentarer:
- Five Came Back (Netflix original) - 31/3
- Prelude to War - 1/3
- The Battle of Midway- 1/3
- Why we Fight: The Battle of Russia - 1/3
- WWII: Reports from the Aleutians - 1/3


Comedy:
- Amy Schumer: The Leather Special (Netflix original) - 7/3
- Jim Norton: Mouthful of Shame (Netflix original) - 14/3
- Jo Koy: Live from Seattle (Netflix original) - 28/3


Til børn:
- Buddy Thunderstruck, sæson 1 (Netflix original) - 10/3
- Julie's Greenroom, sæson 1 (Netflix original) - 17/3
- Bottersnikes & Gumbles, sæson 2 (Netflix original) - 24/3
- Dinotrux, sæson 4 (Netflix original) - 31/3
#247311
Jeg sidder med Sonys XE93 og på dén kan jeg se, at Netflix nu kan vise både streamhastighed og opløsning. På mit eget XC kan man slet ikke se info mere, så det er helt klart noget nyt. På Philips' Android TV kunne man heller ikke se stream-kvalitet, så Sony må have en anden Netflix-version liggende på deres Android TV 6.0.

Andre der har fået en lignende opdatering til deres Netflix? Jeg kan i øvrigt se, at 1080p med 5.1 lyd klares med sølle 4.4 Mbit/s, hvor 4K HDR ligger omkring de 20.
#247313
Har logget ind på Netflix i dag på et Sony XE90 med en 89,- / måned konto, der plejer at have UHD, fordi den er brugt til UHD indhold fra før UHD abo blev indført. Men det virker ikke længere, så er det mon Netflix der har stoppet med at tilbyde gamle kunder det? Virker i hvert fald ikke længere, ej heller på mit Samsung TV, der plejer at have UHD Netflix med den konto, så tænker bare om det er login på Sony, der på en eller anden måde har nedgraderet Netflix kontoen.

Kan se 2 britiske anmeldelser der nævner manglende UHD på Netflix på netop denne skærm, men det virker med en Netflix 4 skærme UHD konto kan jeg se. Så det er lidt påfaldende.
#247315
Jeg er en af de gamle kunder også.. For en måneds tid siden skulle vi også opgradere for at bibeholde UHD materiale og de medfølgende 5 forskellige enheder der er mulighed for. Kan det være det du har misset?
#247322
Netflix har fjernet dette gode, så man må punge ud for 4 bruger UHD abonnementet. Netflix UHD virker fint her på XE93 og også på XC85 - men først når der er opgraderet til det dyre abonnement. Jeg har også kørt på den gamle ordning indtil nu, så det er en lidt sur udgift, da jeg ikke har brug for 4 samtidige brugere. Det har åbenbart været meldt ud, men jeg havde også misset denne udmelding.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 46