Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.
Brugeravatar
Af Brixen
#263047 Hvor skal man egentlig oprette sig til at se Amazon Prime?
Jeg fik startet et abonnement på Amazon.com, men skulle det ikke have været på Amazon.co.uk?
Nu har jeg hentet appen til Apple tv 4K, og vil prøve igen. Første gang på LG webos appen var underteksterne ude af sync, så jeg håber det er bedre nu.
Brugeravatar
Af Brixen
#263142 Nu har jeg opdaget at der er mange anime serier på Amazon Prime.

Er der et par stykker der er særlig gode, og skal ses? Jeg har slet ikke fulgt med, og er næsten blank. Jeg er startet på Inuyashiki Last Hero, og den fænger egentlig.
Brugeravatar
Af Naiera
#263153 Ja, der er en del anime. Ud fra hvad jeg umiddelbart kan se de har vil jeg anbefale Sword Art Online, Your Lie in April, Saekano og Silver Spoon. Jeg ser kun anime på Blu-ray, så der er en del nyere serier jeg ikke har set, men ud fra omtale vil jeg også anbefale Erased, Re:Creators og The Great Passage. Eden og Labyrinth of Grisaia har jeg på blå og de er også gode, men de er eddermame fucked up, og nok kun for veteraner.
Brugeravatar
Af Naiera
#263225 Jeg prøvede at skifte min Amazon Prime Video-region på Getflix til US i stedet for Off. Det gav ikke de vildeste resultater, men jeg fik da adgang til serier som vi ikke har herovre, så som Good Girls Revolt (desværre allerede skrottet) og Comrade Detective.