Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af spacedog
#266999
Nu har jeg købt nyt tv et Sony XE80, men jeg har nogen problemer med at når jeg caster til til den indbygget Chromecast fra Boxer Play fra min iPad Air, så får jeg en fejl

"Der skete en fejl - Kontroller at din Chromecast er tændt og for fundet til internettet (327)"

Og det er kun med Boxer Play appen at det sker, DR app'en virker fint, youtube bliver også fint cast'et fra iPad, det er kun Boxer Play app'en som failer med XE80s indbygget Chromecast.

Så bare lige for at gøre det hele lidt mere underligt, så Caster Boxer Play på iPad'en fint til mit gamle tv med en ekstern Chromecast 2 :s

Jeg har prøvet at slette Boxer Play og geninstalleret den på ipad'en, tv'et er fuld opdateret.

Alle andre apps virker perfekt med min iPad/Android telefon på XE80s indbygget Chromecast.

Nogen som har en ide om hvordan jeg kan løse det problem?
Af spacedog
#267250
Jeg har prøvet at nulstille tv og kører boxer play fra min Android mobil, så finder boxer play overhovedet ikke ChromeCast på Sony tv'et ;;) det virker perfekt på mit gamle tv med ekstern ChromeCast...

Det er bare underligt jeg kan godt Caste billeder og film som ligger på min mobil, dog hakker film på CC på Sony men ikke på mit gamle tv...

Så jeg synes det begynder at lugte af at Sony ikke har styr på deres software til CC
Af spacedog
#267395
Har snakket med Sony support i dag, og alt det de forslog mig havde jeg allerede prøvet...

Så support medarbejder endte med at konkludere at deres indbygget CC i øjeblikket er inkompatible med Boxer Play og jeg må vente på at de kommer med en ny firmware !:(