Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steen6400
#262553
Antaeus skrev:Hvorfor vil du gerne have en 6-model når den kun understøtter til 30 hz ?
Det er kun Dolby Vision, der er begrænset til 30Hz. Og når lagt de fleste film er med 24Hz er 30Hz vel ikke det store problem. Jeg savner mere DD+ og mulighed for Atmos på HDMI ARC, da min forstærker ikke understøtter Dolby Vision.
Af lennon
#262554
Lige præcis den i Viborg stod jeg og overvejede dagen før B.F, da jeg også er tiltrukket af 3D (- efter at have set det på kammertens C6 ) Det er en demo, så vær opmærksom på at teste den grundigt for burn-in .
Jeg har foreløbigt pauset mit eget køb til efter CES i januar. Håber på flere og billigere wallpaper varianter . .
Af wxydk
#262575
Tak for alle jeres gode input. Jeg bliver meget klogere. er ikke meget for demomodel og har set en fra en Svensk internet butik tvexperten.com. Ved bare ikke om hvordan den kan skaffes hjem til DK.
Af Antaeus
#262586
Har du undersøgt hvordan du er dækket rent garantimæssigt, hvis du som dansker køber det i Sverige?
Og det måske ville være noget mere besværligt, hvis det viser sig at der er lidt bøvl og du skal tale med sælger.