Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#259085
Hej,

Når jeg fx benytter Netflix appen på tv'et, så ville jeg benytte de samme profiler som jeg bruger på mine HDMI indgange (isf mørk/lys) - men disse er ikke tilgængelige under indstillinger for billedetilstand, som de ellers er ved brug af HDMI/Live TV? Her kan jeg nu vælge mellem HDR livagtig/bruger/standard. Det er da lidt æv :-(

Vh. Thomas
#259090
Du kan ikke kopiere en non-HDR indstilling til en HDR indstilling, der skal du starte med at sætte det op igen, før du kan kopiere den profil.

Så ikke noget æv, nok mere godt der er forskel, da farverne ikke vil fungere med non-HDR indstillinger , så glæd dig over det.
#259105
Hvad er det så præcist jeg skal sætte op før end jeg kan benytte de 2 isf profiler?
Det kom sig af at jeg så noget 4k via netflix appen (Naked) - og så kunne jeg jo se at true motion var sat til (så forfærdeligt ud) - og lignede at det var optaget med et håndholdt kamera. Derfor ville jeg skifte profil, men opdagede så at disse ikke var tilgængelige.
#259143
Senic skrev:Hvad er det så præcist jeg skal sætte op før end jeg kan benytte de 2 isf profiler?
Det kom sig af at jeg så noget 4k via netflix appen (Naked) - og så kunne jeg jo se at true motion var sat til (så forfærdeligt ud) - og lignede at det var optaget med et håndholdt kamera. Derfor ville jeg skifte profil, men opdagede så at disse ikke var tilgængelige.
De 2 isf profiler fungerer ikke med HDR, jeg kender ikke løsningen , udover du retter standard/spil til, så meget du nu har adgang til og kopierer indstillingerne fra de almindelige (som jeg mente) , jeg tror dog ikke det vil fungere for farver og kontrast er jo helt anderledes.

Siden LG ikke har valgt isf profiler på HDR, så må det jo nok betyde du kan tilbydes samme muligheder der.
Så vidt jeg husker, så er der heller ingen isf profil på DV, kun de almindelige, hvis de må kaldes det.