Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#252459
Beckham skrev:Af ren og skær nysgerrighed....nogle som har fået Nougat updaten ind automatisk so far? Ved at jeg kan hente den ned på USB osv., men har ikke lige gidet at bøvle med dette..:-)
Mit XE9005 har endnu ikke fået automatisk. (tjekkede i går, tjekker også i dag :) )
#252468
dannisther skrev:Chromecast ultra fungerer af helvede til i den indbyggede udgave i Android 7.0

Det virker som om hardwaren ikke er kraftig nok til at kunne æde 4K....
Det lyder mystisk. Der er jo i princippet ikke nogen forskel på, om du streamer eks. Viaplay i 4K og at se Youtube/Netflix/Amazon/... i 4K. Der skal bare oprettes forbindelse til det link TV'et får fra din cast-enhed og så tager TV'et over.
#252469
Torben Rasmussen skrev:
dannisther skrev:Chromecast ultra fungerer af helvede til i den indbyggede udgave i Android 7.0

Det virker som om hardwaren ikke er kraftig nok til at kunne æde 4K....
Det lyder mystisk. Der er jo i princippet ikke nogen forskel på, om du streamer eks. Viaplay i 4K og at se Youtube/Netflix/Amazon/... i 4K. Der skal bare oprettes forbindelse til det link TV'et får fra din cast-enhed og så tager TV'et over.
Udfra beskrivelsen tror jeg han mener Chromecast i TV'et, hvilket ikke har noget med Chromecast Ultra at gøre.

Derudover kan man vel stadigvæk give den en feed den ikke kan klare, eventuelt high bitrate eller noget.
#252470
tla skrev:
Torben Rasmussen skrev:
dannisther skrev:Chromecast ultra fungerer af helvede til i den indbyggede udgave i Android 7.0

Det virker som om hardwaren ikke er kraftig nok til at kunne æde 4K....
Det lyder mystisk. Der er jo i princippet ikke nogen forskel på, om du streamer eks. Viaplay i 4K og at se Youtube/Netflix/Amazon/... i 4K. Der skal bare oprettes forbindelse til det link TV'et får fra din cast-enhed og så tager TV'et over.
Udfra beskrivelsen tror jeg han mener Chromecast i TV'et, hvilket ikke har noget med Chromecast Ultra at gøre.

Derudover kan man vel stadigvæk give den en feed den ikke kan klare, eventuelt high bitrate eller noget.
Du har selvfølgeligt ret, min Google chromecast ultra virker fint med 4K.
mit nye sony XE94 skulle efter opdatering til 7.0 kunne klare 4K stream som f.eks Viaplays. Men det hakker, det gør det ikke med Google Chromecast ultra.
#252471
Er det bekræftet at den skulle kunne klare 4K stream? Synes netop der har været meget usikkerhed om hvorvidt dette skulle være muligt med den interne Chromecast. Erindrer lige for nyligt at der var en tråd om netop dette herinde...