Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#253358
Vasen skrev:Mit 2017 XE9005 er blevet virkelig ustabilt/laggy efter opdatering til 7.0 !:(

I går måtte jeg hive strømmen på det for at få det til at opføre sig ordentligt.

Fatter simpelthen ikke Sony vælger det OS når det er så dårligt.
Mit 55XE9305 er blevet så dårlig, til at reagere på remoten. Det hele kører, ikke særligt godt når man skifter kanal og bruger guiden. Øv øv
#253364
Har hentet den nye opdatering og kopieret den udpakkede fil til roden af min USB stick, men når jeg sætter den i tv'et, kommer den bare og spørger om jeg vil bruge den til billeder, musik, videoer osv. og der er ingen mulighed for at vælge noget med opdatering og den starter heller ikke selv nogen opdatering?

Bemærk: Det er udelukkende opdateringsfilen som ligger på USB sticken!


EDIT - LØSNING FUNDET:
Det er simpelthen Sony's vejledning der er fejl i, da de skriver at man skal tænde tv'et og så herefter indsætte USB'en, men jeg fik det kun til at virke ved at tænde tv'et, sætte USB'en i og herefter slukke tv'et og da jeg så tændte det igen, begyndte opdateringen straks automatisk!
#253370
Jetsonboy skrev:
Vasen skrev:Mit 2017 XE9005 er blevet virkelig ustabilt/laggy efter opdatering til 7.0 !:(

I går måtte jeg hive strømmen på det for at få det til at opføre sig ordentligt.

Fatter simpelthen ikke Sony vælger det OS når det er så dårligt.
Mit 55XE9305 er blevet så dårlig, til at reagere på remoten. Det hele kører, ikke særligt godt når man skifter kanal og bruger guiden. Øv øv
Øv...og mærkeligt...har ikke oplevet nogle problemer med Nougat so far på min XE9305.