Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RodNRoll
#244325
Jeg har lavet en favoritliste og gemt denne, men hver gang jeg tænder TV'et og vælger guide, er det 'all' kanaler der kommer frem, og jeg skal så igen vælge den favoritliste jeg har lavet. Er der nogen der ved hvordan man sætter det op så man automatisk går direkte til favoritlisten når man går ind på guide?
Af abn1075
#244355
Har pt et 65C6V til test og kan sige at det er det samme her. Har dog blot skjult alle de kanaler der ikke er brug for samt flyttet dem i den rækkefølge som jeg ønskede. Har et andet 55" LG LED og der er det ikke noget problem at låse kanaler på favorit listen, så den automatisk tager denne hver gang.

Men syntes nu at jeg er ret skuffet over billedbehandlingen på dette Oled tv. Til tider er billedet WOW og resten af tiden bare middel eller ligefrem dårligt. Ofte kommer der ved panorering billed fnidder, især på lodrette linje.. Syntes ærlig talt ikke at de hr knækket koden til at få OLED til at køre 100% endnu. Så selvom billedet nogle gange virkelig imponere, så ryger det retur. Syntes ikke det er pengene værd endnu, så venter jeg hellere lidt længere.
Af Fakker
#244360
abn1075 skrev:Har pt et 65C6V til test og kan sige at det er det samme her. Har dog blot skjult alle de kanaler der ikke er brug for samt flyttet dem i den rækkefølge som jeg ønskede. Har et andet 55" LG LED og der er det ikke noget problem at låse kanaler på favorit listen, så den automatisk tager denne hver gang.

Men syntes nu at jeg er ret skuffet over billedbehandlingen på dette Oled tv. Til tider er billedet WOW og resten af tiden bare middel eller ligefrem dårligt. Ofte kommer der ved panorering billed fnidder, især på lodrette linje.. Syntes ærlig talt ikke at de hr knækket koden til at få OLED til at køre 100% endnu. Så selvom billedet nogle gange virkelig imponere, så ryger det retur. Syntes ikke det er pengene værd endnu, så venter jeg hellere lidt længere.
Dit tv er indstillet forkert eller der er fejl på den, det du skriver er der intet af på mit, dog et E6 men det har ingen betydning
Af kjeldahl
#244560
Hej

Jeg har ekspoteret kanallisten på min 65"E6 til usb (det gøres i menu'en) og så redigeret hoved kanallisten så kanalerne ligger i den rækkefølge jeg ønsker.
Af Christianhave
#245875
RodNRoll skrev:Jeg har lavet en favoritliste og gemt denne, men hver gang jeg tænder TV'et og vælger guide, er det 'all' kanaler der kommer frem, og jeg skal så igen vælge den favoritliste jeg har lavet. Er der nogen der ved hvordan man sætter det op så man automatisk går direkte til favoritlisten når man går ind på guide?
Har du fundet en løsning? Jeg har samme behov.