Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#244316
Påtænker nyt tv med indbygget Netflix og kom til at tænke på en ting.
Hvis jeg bruger mit Apple TV 3 i stedet for den indbyggede version i fjernsynet, går jeg så ikke glip af noget af billedkvaliteten?
Elsker mit Apple TV 3, men vil ikke gå på kompromis - så hellere flytte det til et andet sted i huset. ;;)
Af martinsommer
#244317
Jo. Apple TV understøtter kun Full HD. Det gælder også den nyeste version af produktet.

Bemærk at hvis du skal have fuldt udbytte af f.eks. Netflix, så skal abonnementet opgraderes til den dyreste løsning de har. De andre typer tilbyder ikke 4K. Udvalget er stadig lidt sparsomt.
#244342
Så medmindre jeg vil opgradere mit Netflix abonnent kan jeg ligeså køre det videre via Apple TV3 i stedet for over mit kommende tv? Jeg får (lyder det til) ikke noget ud af at køre det over mit tv's indbyggede Netflix app?
#244361
Mange tak.
Jeg kommer til at sidde ca. 3 meter fra 65 tommer.
Tænker lidt at bibeholde Netflix over Apple TV3 så.
Elsker brugervenligheden og det er noget af et prishop for at opgradere Netflix abonnementet. Hvad gør I andre?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#244364
Jeg har det ligesom dig. Jeg bruger Apple TV3 til Netflix. Det er kun hvis jeg ved, at indholdet er i 4K/HDR, at jeg tager mig tid til at gå ind i den indbyggede app i tv'et. Nu er det dog også begrænset, hvor meget indhold Netflix tilbyder i højeste kvalitet, som har relevans for mig. Jeg er ikke til Adam Sandler-film og jeg må erkende, at jeg er stået helt af på superhelte-toget. Det har kørt lidt for længe til min smag.

Jeg er dog så heldig, at jeg betaler normal pris for Netflix men stadig har adgang til 4K/HDR. Hvis man nåede bare at streame et enkelt afsnit af en tv-serie da de udrullede 4K/HDR (jeg var i gang med at teste en 4K-skærm dengang), så fik man lov til at bibeholde muligheden uden merpris.