Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JSN
#242746
Min returknap på fjernbetjeningen er nu holdt op med at virke på YouTube. D.v.s. at jeg ikke kan vende tilbage til forrige menu i YouTube. Jeg kan forlade YouTube ved at holde returtasten nede i et par sekunder.
Returknappen virker uden problemer på alle øvrige programmer og TV-apps.
Jeg vil gerne have forslag til, hvordan fejlen kan afhjælpes.

M.v.h.
Jørgen
#242754
Det samme er tilfældet på mit KS7005. Tror det er en bevidst (men ikke særlig gennemtænkt) ændring af interface, som ikke kan "afhjælpes".

I stedet for Tilbage, står der nu Afslut i nederste højre hjørne. Og som noget nyt er der nu link til søg/startside i bunden under videoerne.
#242762
Nu virker det ligesom før ...

Det eneste jeg har gjort, er at gå ind i Mine Apps og slå automatisk opdatering fra - selv om det virker underligt, hvis det skulle have gjort forskellen.
#242783
Jeg har en del problemer med YouTube, efter sidste opdatering på mit ks7005
Jeg havde i går samme problem som jer, også hvor jeg igen skulle logge ind hver gang jeg gik på.

Jeg slukkede for kontakten i et minuts tid, og så virkede det igen normalt.
Så prøv det, hvis i igen får problemet.
Af JSN
#242799
Har prøvet adgang og navigering på YouTube her til morgen. Det hele virker igen, uden at jeg har foretaget mig noget som helst i den anledning.
Problemet er derfor løst.
#243021
En anden og nemmere måde er, at navigere med Smartphone eller Tablet, hvor man på disse først åbner youtube og vælger eller bruger det nemme tastatur, når man søger det.
Et lille rektangel-ikon vises foroven i Tabletbilledet. Der er nu skabt kontakt til TV et. Tryk på dette rektangel, og ikke nok med at TV omstiller, det har nu også tændt for selve TVets youtubeapp, hvilket også muliggør sending i UHD-og HDR-kvalitet.

Det samme er også muligt med Netflix.

Ps. Det er et eksempel fra mine Samsung enheder, men mon ikke andre fabrikater også klarer dette.