Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheSleeper
#242197
Hej :)

Når jeg afspiller youtube HDR med Samsung´s Youtube App giver TVét ingen indikation af at HDR indhold bliver afspillet. Bliver selv nødt til at ændre backlight settings til 20, under settings. Kan jeg på nogen måde se om et Youtube klip bliver afspillet med HDR på et KS7005?
Af TheSleeper
#242199
Ahhh ok ... læste bare idag at Youtube var begyndt at streame lidt content i HDR og kunne her til aften se at der ligger en del klip da jeg søgte HDR materiale med Appén på TVét. Siden HDR ikke rigtig har ramt PC markedet endnu er jeg nysgerrig om hvad de klip er beregnet til så? :)
Af KimHansenDK
#242200
De har lige rullet en ny opdatering ud (1152/1154) som tilføjer HDR til Youtube app. Den er lige dukket op i UK, så mon ikke den snart bliver tilgængelig her også.
Af TheSleeper
#242201
KimHansenDK skrev:De har lige rullet en ny opdatering ud (1152/1154) som tilføjer HDR til Youtube app. Den er lige dukket op i UK, så mon ikke den snart bliver tilgængelig her også.
Super ... tak for info :)
Af TheSleeper
#242202
Lige et andet spørgsmål nu hvor Youtube App er på banen. Jeg bliver bedt om at logge ind hver gang tvét har været slukket og skal indtaste en kode på youtube.com/activate ... er der en løsning til det? :)
Af fatbass
#242231
Har hentet manuelt en update til mit ks8005 langt det på usb, men siger der ik er nogle update, hva gøre jeg galt? det er en zip fil men ka ik få lov til at pakke den ud
Af horndrup
#242233
Der er flere der skriver at der problemer med Zip filen fra Samsung side. Der er en der har skrevet med Samsung på twitter og de ville løse problemet hurtigst muligt.