Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#242277
Jeg henviser til en playlist på YouTube med HDR-materiale i artiklen her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1481114244

Der ligger en del yderligere HDR-materiale på YouTube her: https://www.youtube.com/channel/UCve7_y ... t9g/videos

Jeg er spændt på at høre hvad jeres oplevelser er :) Jeg har kun set YouTube's HDR på messer og det var så vidt jeg forstod bare en downloadet fil, ikke streaming.
Af mbm
#242281
Det ser rigtig flot ud....
Klart det flotteste materiale jeg har set på mit tv... bedre end de få uhd bluray jeg har.
Af KimHansenDK
#242286
Ja, hold da op hvor det står flot. Specielt LG Jazz demoen er imponerende! Glæder mig, til der kommer mere og bedre indhold i samme kvalitet, så man begynder at få noget ud af skærmen.
Af mibu
#242298
Ja, det er eddermame nogle flotte videoer.. Men jeg må sige, at hvis Life of Pi "traileren" er standarden for film, så skal filmene uppe sig en helt del med det visuelle. Det ser alt for virkelighedstro ud, og ligner ikke film :) I hvert fald ikke ikke-cgi scenerne. Samme med Gods and Kings. Lidt ligesom med 48fps i Hobitten. Dette sætter lidt strengere krav til kostumer og kulisser.
Af mibu
#242311
Går ud fra det er det samme som på en ks8005 - og der er det bare at spille et HDR clip fra youtube via appen på TV'et, så slår det selv til. Der kommer ikke en indikator for at det e slået til - men du burde kunne se at der kommer mere blæs på baggrunds belysningen. Ellers check om baggrunds belysningen er sat til 20 (eller noget andet hvis du har ændre på HDR indstillingerne) når filmen køre.
Af TheSleeper
#242312
Jeg har downloaded filen på samsung.dk og pakket den ud på en USB. Fjernsynet kan se folderne men kan ikke se det image der skal bruges til at opdatere med? Any ides? :)

Har vedhæftet et billede af hvad indhold der er på USBén
Vedhæftede filer
USB
USB
Screenshot_1.png (28.86 KiB) Vist 2856 gange
Af TheSleeper
#242314
KimHansenDK skrev:Du skal bare smide de to filer (info og update) i roden af USB, så burde det virke.
Tak Kim ... det prøver jeg :)
Af TheSleeper
#242316
Nå det virker heller ikke ... prøver lige en anden USB og formaterer den til NTFS :)

PS. Nu har jeg prøvet bare at ligge kun opdaterings filen i roden af USBén, men det er et no go ... jeg venter til de udgiver den :)
Af Christianhave
#242327
Skal man have en PC for at det virker? Når jeg downloader via Mac får jeg én fil (exe). Fjernsynet genkender ikke filen.