Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Christianhave
#242391
susperia skrev:Har der hele tiden stået tilbage nede i højre hjørne?
Ved mig bliver der ved at stå tilbage, og så et tilbage ikon, lige meget om det er menuer eller videoer jeg er i.
Det gætter jeg på, der også gør ved jer andre?
Jeg kan ikke lige se nogen måde at fjerne det på.
Det har jeg ikke lagt mærke til? Har du et billede af hvordan det ser ud? Hvor stort er det?
Af susperia
#242406
Som du kan se, virker det lidt dumt at det bliver stående.
Det er så afslut der står, og ikke tilbage :)
Vedhæftede filer
1.jpg
1.jpg (690.11 KiB) Vist 1574 gange
Af Pipeline
#242419
Øv, jeg kan ikke få den update til at virke, har ellers prøvet alt, synes jeg. Men må bare vente på en OTA.
Men jeg ville lige høre om de har fået rettet den bug, at Youtube ikke kan huske éns login-oplysninger? Her skal jeg i hvert fald logge ind hver gang jeg bruger Youtube appen.
Af susperia
#242420
Jeg har ikke skulle logge ind, siden den sidste opdatering, så det må de næsten have rettet.
Kan du fortælle om du har det afslut logo, som jeg har lagt et billede af over dit indlæg?
Af Christianhave
#242421
susperia skrev:Som du kan se, virker det lidt dumt at det bliver stående.
Det er så afslut der står, og ikke tilbage :)
Det står ikke på min skærm.
Af Christianhave
#242422
susperia skrev:Jeg har ikke skulle logge ind, siden den sidste opdatering, så det må de næsten have rettet.
Kan du fortælle om du har det afslut logo, som jeg har lagt et billede af over dit indlæg?
Jeg loggede ind i fredags da jeg opdaterede mit tv med firmwaren. Her søndag er jeg stadig logget ind. Så jeg krydser fingre. Det har virkelig været irriterende at blive logget ud hele tiden.
Af Christianhave
#242423
Pipeline skrev:Øv, jeg kan ikke få den update til at virke, har ellers prøvet alt, synes jeg. Men må bare vente på en OTA.
Men jeg ville lige høre om de har fået rettet den bug, at Youtube ikke kan huske éns login-oplysninger? Her skal jeg i hvert fald logge ind hver gang jeg bruger Youtube appen.
Ved mig lykkedes det via mibu's link. Pakkede filen ud og fil to filer jeg lagde på en FAT32 USB stick.
Af susperia
#242425
Tak for svaret.
Det da bare underligt at jeg har det logo.
Nå men må håbe det forsvinder i en anden opdatering.
Ja det er dejligt ikke at skulle logge ind hver gang, det måtte de også gerne lave på cmore.