Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#241818
Hmm håber nogen kan hjælpe med dette problem.
Jeg har tilsluttet en ekstern harddisk til min skærm EU40D7005 hvor jeg har optaget en del forskelligt igennem ½ år og nu får jeg en meddelelse der siger at "enhedsformatering er nødvendig.for at optage/timeshift-funktionen.Tilsl.t usb-enhed skal være formateret med det format,der kan optages på.vil du ændre enhedsformatet?"
Så tænker jeg hvad med alt det jeg har haft liggende i forvejen kommer jeg til at miste alt det jeg har optaget igennem det sidste halve år eller kan jeg nå at rede det ved at få det flyttet over på en anden harddisk,men jeg har prøvet før at tilslutte den til min pc ,men den kendte ikke det format som min EU40D7005 havde optaget med.Hjælp hjæp
Og til sidst har jeg også lige et sidste spørgsmål og det er at jeg skulle kunne gå på nettet med min skærm men det er rimeligt svært da jeg skal bruge fjernbetjeningen på samme måde som når man skal skrive en sms på en gammel mobiltlf. findes der ikke en anden løsning feks. med et indfrarødt keyboard og hvor køber man sådan et henne og kan det virke
#241974
Halløj Torben rasmussen. og jo jeg ved godt at en enhedsformattering vil slette ALT på disken.Men kan man ikke nå at rede noget af det ,feks med at installere et program på min pc som kender det format som mit samsung eu40d7005 optager i.
Af jng
#241981
Karsten jensen skrev:Halløj Torben rasmussen. og jo jeg ved godt at en enhedsformattering vil slette ALT på disken.Men kan man ikke nå at rede noget af det ,feks med at installere et program på min pc som kender det format som mit samsung eu40d7005 optager i.
Der findes [mig bekendt] ingen kendt metode til afkodning af sådanne diske. Hvis metoden fandtes, ville der ikke være grund til at kode...