Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fmm1000
#162845
Tadaaaa.

Så virker det.

Det var jo ikke nogen af jer sløve padder som gik ind i service-menuen på Samsung for at lave landekoden om til Tyskland :-).

Jeg købte et Samsung 55d8005 i går, og så måtte jeg jo selv gøre det hårde arbejde.

Og jeg kan bekræfte, at det virker :-)))).

Det er super-nice og helt sikkert noget jeg vil komme til at bruge meget.
Langt federe og nemmere end at gå ind i TV´ets browser eller koble en bærbar til TV´et.

Ud fra dette vil jeg gætte på at alle Samsungs TV fra 2011, som har internetbrowser kan vise hbb-TV.
Af Lindberg47
#162847
Er der nogen der gider filme hvordan det virker og hvordan kvaliteten er?

Er der nogen der har erfaringer med Panasonics TV?

Hvad er udsigten for om YouSee vil implementere det?
Af fmm1000
#162848
PS.

Til min metode omkring Samsung ser det ud til at dine billede-indstillinger bliver nulstilet, når du går over til tysk landekode.

Husk derfor at skrive dine indstillinger ned eller tag fotos af dem med din mobil.

Omkring kvaliteten af hbb-tv vil jeg sige det ligger lidt under sd-tv, men det fungerer superfedt og er helt sikkert noget jeg vil komme til at bruge rigtig meget.
Af lgowner
#162856
fmm1000 skrev:Omkring kvaliteten af hbb-tv vil jeg sige det ligger lidt under sd-tv, men det fungerer superfedt og er helt sikkert noget jeg vil komme til at bruge rigtig meget.
så Dr.Who for nogle dage siden, og det virkede lidt som BBC iPlayer som ser ud til at justere båndbredde hvis man også bruger linie ti andet?

kvaliteten så helt ok ud på mit 47" tv her (på 4mtrs afstand)

er også glad for funktionen, desværre slår den PVR funktionen fra på de kanaler som har HbbTV, så skal man vælge at slå det fra hvis man vil pause/fortsæt på et program, LG TV altså. almindelig PVR optagelse ser ud til at virke fint selvom HbbTV er aktiveret.
Af Snipermeister
#163011
fmm1000 skrev:Tadaaaa.

Så virker det.

Det var jo ikke nogen af jer sløve padder som gik ind i service-menuen på Samsung for at lave landekoden om til Tyskland :-).

Jeg købte et Samsung 55d8005 i går, og så måtte jeg jo selv gøre det hårde arbejde.

Og jeg kan bekræfte, at det virker :-)))).

Det er super-nice og helt sikkert noget jeg vil komme til at bruge meget.
Langt federe og nemmere end at gå ind i TV´ets browser eller koble en bærbar til TV´et.

Ud fra dette vil jeg gætte på at alle Samsungs TV fra 2011, som har internetbrowser kan vise hbb-TV.
Har du kabel tv? :)
Af orm08
#163408
Det kan virker nu også på YouSee. Gå til Event kanal (100) og tryk på den røde knap

Efter at have gjort dette, kan det startes uanset hvilken kanal TV'et står på også TV2 ?????

TV: 46EX721 og yousee fuld pakke.
Af fmm1000
#163409
Jeg har fundet en bug.

Når man har hbbtv slået til på samsung 8005 virker undertekster kun hvis man trykker på knappen subtitles.

Dette er med nyeste firmware på tvet
Af orm08
#163755
Så er hbbtv aktivt på DR HD på YouSee (Sony 46EX721)
Af steen6400
#163779
Stofa-folket må desværre vente :(

Jeg synes det er træls at DRstreaming ikke bruge dette forum noget mere, for her kan de virkelig få feedback samt nyheder kommer hurtigt ud til rigtige mange mennesker.
Af lgowner
#163789
fmm1000 skrev:Jeg har fundet en bug.

Når man har hbbtv slået til på samsung 8005 virker undertekster kun hvis man trykker på knappen subtitles.

Dette er med nyeste firmware på tvet
så er du vel selv enig i at det er Samsung du skal skrive til og ikke en fejl i hbbtv funktionen her?

det samme gør sig gældende på et LG tv omkring optagelse af programmer, der slår LG live optagelse og pause funktion fra, når HbbTV er aktiveret, det er dog LG som er ansvarlig her ;(
Af bleed_blue
#163801
steen6400 skrev:Stofa-folket må desværre vente :(

Jeg synes det er træls at DRstreaming ikke bruge dette forum noget mere, for her kan de virkelig få feedback samt nyheder kommer hurtigt ud til rigtige mange mennesker.
Er det så Stofa der er langsomme eller er det statsradiofonien?
Af Samsung40d6505
#163806
fmm1000 skrev:Tadaaaa.

Så virker det.

Det var jo ikke nogen af jer sløve padder som gik ind i service-menuen på Samsung for at lave landekoden om til Tyskland :-).

Jeg købte et Samsung 55d8005 i går, og så måtte jeg jo selv gøre det hårde arbejde.

Og jeg kan bekræfte, at det virker :-)))).

Det er super-nice og helt sikkert noget jeg vil komme til at bruge meget.
Langt federe og nemmere end at gå ind i TV´ets browser eller koble en bærbar til TV´et.

Ud fra dette vil jeg gætte på at alle Samsungs TV fra 2011, som har internetbrowser kan vise hbb-TV.
På mit 6505 kan jeg kun ændre til skandinaviske !!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7