Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#163944
DRstreaming skrev:til at spole bruges alm pile taster <- ->, hvis filen har afsnit hoppes til disse, hvis ikke springes x sekunder frem. knapperne << >> er ikke implementeret.
Yes, det virker. Jeg mener bestemt, at jeg havde prøvet de almindelige piletaster også, men jeg husker sikkert forkert.

Tak for svar.
Af evilguy
#163948
orm08 skrev:Der er også hbbTV på NDR via YouSee (Sony 46EX721)
COOL! Det vil jeg straks afprøve :-) Thanks for sharing!
Af evilguy
#163950
Cassius99 skrev:[Ja, synes det er synd, at vi stadig ikke hører fra dem der har med testen at gøre i DR herinde, de har jo været her før, synes tavsheden er total]

-> det er måske lige hårdt nok dømt...ser ud til de var på tråden i morges....
[/quote]

De har sikker travlt med at opdatere http://www.dr.dk/betalab/ med alle de seneste nyheder omkring HBB-TV.

Eller nej det har de selvfølgelig ikke travlt med, for så tror licensbetalerne jo bare at Danmark Radio har styr på tingene... Slet skjult ironi kan forekomme i ovenstående.
Af Samsung40d6505
#163953
Yousee har heller ikke nævnt hbbtv med et eneste ord på deres hjemmeside, selvom det er integreret med deres egen digitale kanal 100, event 1 :-)
Af evilguy
#163957
Samsung40d6505 skrev:Yousee har heller ikke nævnt hbbtv med et eneste ord på deres hjemmeside, selvom det er integreret med deres egen digitale kanal 100, event 1 :-)
Altså ligesom YouSee heller ikke reklamerer for tekst-TV, Dolby ProLogic surround og DVB undertekster?

HBBTV er en datafunktion, som sådan set ikke har noget med YouSee at gøre, så hvorfor reklamere for den?
Af Lindberg47
#163959
Jeg har et Panasonic GT30 på en Yousee forbindelse i Aarhus.

Jeg kan ikke tilgå hbbtv på kanal 100, er det så fordi mit fjernsyn ikke har funktionen eller er det fordi man ikke kan her i Aarhus?

Hvordan løser jeg det?
Af evilguy
#163961
Lindberg47 skrev:Jeg har et Panasonic GT30 på en Yousee forbindelse i Aarhus.

Jeg kan ikke tilgå hbbtv på kanal 100, er det så fordi mit fjernsyn ikke har funktionen eller er det fordi man ikke kan her i Aarhus?

Hvordan løser jeg det?
Prøv lige at HBBTV virker på DR HD... Er du sikker på at dit TV har HBBTV?
Af evilguy
#163964
Samsung40d6505 skrev:For det første har de en nyhedsside, der fortæller om hvad der rører sig på Yousee TV området:

http://yousee.dk/Nyheder/Overblik.aspx

Så har de fortalt om hbbtv på deres Yousee messe i 2010 i Bellacentret

http://yousee.dk/YouSee10/Overblik/Om_Y ... 20Eva.ashx

"HVAD SKER DER INDENFOR WIDGETS:

Andre teknologiske platforme og udviklingsområder
er en del af denne udvikling, ex HbbTV og CI+"
Tja, du henviser til noget materiale fra en fagkonference, som altså ikke lige frem er rettet til hr. og fru Danmark.

Faktum er at YouSee meget gerne snakker om deres egne tjenester, men hvornår har du sidst set en pressemeddelelse af YouSee omkring en teknologisk udvikling, som YouSee ikke har kontrol over? Altså lige ud over et pressemeddelelse omkring indstråling i kabler fra bybusse...

Men du kan da sende et mail til Ib Konrad (YouSees pressechef) og spørge ham, hvornår der kommer en nyhed omkring HBB-TV :-)
Af Lindberg47
#163977
evilguy skrev:
Lindberg47 skrev:Jeg har et Panasonic GT30 på en Yousee forbindelse i Aarhus.

Jeg kan ikke tilgå hbbtv på kanal 100, er det så fordi mit fjernsyn ikke har funktionen eller er det fordi man ikke kan her i Aarhus?

Hvordan løser jeg det?
Prøv lige at HBBTV virker på DR HD... Er du sikker på at dit TV har HBBTV?
På DR HD tror jeg heller ikke jeg har hbbtv. Der kommer i hvert fald intet ikon frem om at jeg kan trykke på den røde knap, og der sker intet når jeg trykker på den røde knap, eller de andre farvede knapper

Men kan det virkelig passe, at et dyrt og moderne Panasonic GT30-tv ikke understøtter dette format? Er der noget man kan gøre for at "unlocke" det?
Af Samsung40d6505
#163978
Lindberg47 skrev:
evilguy skrev:
Lindberg47 skrev:Jeg har et Panasonic GT30 på en Yousee forbindelse i Aarhus.

Jeg kan ikke tilgå hbbtv på kanal 100, er det så fordi mit fjernsyn ikke har funktionen eller er det fordi man ikke kan her i Aarhus?

Hvordan løser jeg det?
Prøv lige at HBBTV virker på DR HD... Er du sikker på at dit TV har HBBTV?
På DR HD tror jeg heller ikke jeg har hbbtv. Der kommer i hvert fald intet ikon frem om at jeg kan trykke på den røde knap, og der sker intet når jeg trykker på den røde knap, eller de andre farvede knapper

Men kan det virkelig passe, at et dyrt og moderne Panasonic GT30-tv ikke understøtter dette format? Er der noget man kan gøre for at "unlocke" det?

Samsung´s nye modeller til 15 - 19000, der er kommet i april, kan heller ikke :-)
Af Lindberg47
#163983
Samsung40d6505 skrev:
Lindberg47 skrev:
evilguy skrev: Prøv lige at HBBTV virker på DR HD... Er du sikker på at dit TV har HBBTV?
På DR HD tror jeg heller ikke jeg har hbbtv. Der kommer i hvert fald intet ikon frem om at jeg kan trykke på den røde knap, og der sker intet når jeg trykker på den røde knap, eller de andre farvede knapper

Men kan det virkelig passe, at et dyrt og moderne Panasonic GT30-tv ikke understøtter dette format? Er der noget man kan gøre for at "unlocke" det?

Samsung´s nye modeller til 15 - 19000, der er kommet i april, kan heller ikke :-)
Amen, så er det jo tæt på spild af tid, at DR sidder og udvikler på denne teknologi...
Af DASO
#163984
Kan meddele at alle de nye 2012 Panasonic tv, med indbygget browser, understøtter HBB TV. Er testet på DVB-T og DVB-C

Der skal dog aktiveres "Datatjeneste Applikation" under Billede Indstillinger
:D :D
Af Lindberg47
#163986
DASO skrev:Kan meddele at alle de nye 2012 Panasonic tv, med indbygget browser, understøtter HBB TV. Er testet på DVB-T og DVB-C

Der skal dog aktiveres "Datatjeneste Applikation" under Billede Indstillinger
:D :D
Og dermed understøtter GT30, som er en 2011-model ikke HBB TV?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7