Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
#163789
fmm1000 skrev:Jeg har fundet en bug.

Når man har hbbtv slået til på samsung 8005 virker undertekster kun hvis man trykker på knappen subtitles.

Dette er med nyeste firmware på tvet
så er du vel selv enig i at det er Samsung du skal skrive til og ikke en fejl i hbbtv funktionen her?

det samme gør sig gældende på et LG tv omkring optagelse af programmer, der slår LG live optagelse og pause funktion fra, når HbbTV er aktiveret, det er dog LG som er ansvarlig her ;(
Af bleed_blue
#163801
steen6400 skrev:Stofa-folket må desværre vente :(

Jeg synes det er træls at DRstreaming ikke bruge dette forum noget mere, for her kan de virkelig få feedback samt nyheder kommer hurtigt ud til rigtige mange mennesker.
Er det så Stofa der er langsomme eller er det statsradiofonien?
Af Samsung40d6505
#163806
fmm1000 skrev:Tadaaaa.

Så virker det.

Det var jo ikke nogen af jer sløve padder som gik ind i service-menuen på Samsung for at lave landekoden om til Tyskland :-).

Jeg købte et Samsung 55d8005 i går, og så måtte jeg jo selv gøre det hårde arbejde.

Og jeg kan bekræfte, at det virker :-)))).

Det er super-nice og helt sikkert noget jeg vil komme til at bruge meget.
Langt federe og nemmere end at gå ind i TV´ets browser eller koble en bærbar til TV´et.

Ud fra dette vil jeg gætte på at alle Samsungs TV fra 2011, som har internetbrowser kan vise hbb-TV.
På mit 6505 kan jeg kun ændre til skandinaviske !!!
Af Samsung40d6505
#163809
Er der nogen der på Samsung 2011 modeller har fået Hbb-tv til at virke på event 1 kanal nr 100 på Yousee KabelTV ???

Og hvordan ?
Af fmm1000
#163810
Se min guide til Samsung 2011-modeller tilbage i denne tråd.
Af Samsung40d6505
#163811
fmm1000 skrev:Se min guide til Samsung 2011-modeller tilbage i denne tråd.
OK - Man skal ind i den "hemmelige" og skjulte SERVICE menu, som teknikerne bruger ved servicebesøg ?

Den er jeg godt nok ikke meget for at gå ind og ændre I

Der må da komme en firm opdatering fra Samsung snart, der tillader servicen på Samsung via Yousee uden at ændre til STATUS = TYSKLAND
Af fmm1000
#163812
Det er ellers supernemt. Bare man passer godet på og evt tager billeder inden man laver ændringer så man ka se det originale opsæt.
Brugeravatar
Af KristofferA
#163817
evilguy skrev:Det kunne altså være ret fedt, hvis der var en oversigt over hvilke modeller der understøttede HBBTV.

DRs HBBTV side er jo ikke online endnu, men den kommer vel engang før 2016...
Enig! 8)
Af c960657
#163820
Knapperne til at “spole” frem og tilbage (“<<” og “>>”) virker ikke hos mig (Sony KDL-37EX720).

I går så jeg et afsnit af Dr. Who men jeg fik ikke slutningen med. Jeg har tilsyneladende ikke mulighed for at spole frem til slutningen men er nødt til at lade den afspille de første 35 minutter, som jeg allerede har set. Virker disse knapper på andre modeller?

I nogle programmer er der indsat indeksmarkører, som man kan hoppe frem og tilbage med vha. “|<<” og “>>|”, men det gælder ikke alle programmer.
Af Cassius99
#163824
Kan ikke få hbbtv til at fungere på det nye lg 760t. Der kommer ingen rød markør frem. Kan kun indstille land til scandinaviske eller "andre" det hjælper dog ikke at skifte til "andre". Går via yousee kanal 100....nogen der har fået der har en løsning?
Af lgowner
#163831
Cassius99 skrev:Kan ikke få hbbtv til at fungere på det nye lg 760t. Der kommer ingen rød markør frem. Kan kun indstille land til scandinaviske eller "andre" det hjælper dog ikke at skifte til "andre". Går via yousee kanal 100....nogen der har fået der har en løsning?
har du en android mobil, så kan du mod betaling af ca. 40kr, købe en app på android market/play, og denne kan du så åbne service menu på tv, og derfra så få aktiveret det.
det er dog slet ikke enkelt og da Danmark ikke er et land som det virker med skal du yderligere vælge tyskland som "land" i indstillinger.
derudover options i service menu (på 2011 modellen) er under are region hvor hbbtv skal sættes til 2, så vil du se den i indstillinger i service menu og nu kan du aktivere eller slå den fra, sålænge Tyskland er landet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7