15. sep 2011, 23:54
#147720
Hej Tors,
I alle mine kommunikationer med Samsung Nordic (Support) har jeg snakket med en "Laura" - sidst fik jeg denne feedback:
"Hej Morten,
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Mange tak for din tilbagemelding. Vi skal bringe dette videre til de
ansvarlige, kan dog desværre ikke sige noget om hvorvidt det kommer
i den næste opdatering.
Hav en god dag!
Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte
os igen.
Med venlig hilsen
Laura
Samsung Support
Tel.: 70 70 19 70 (alle opkald til nationaltakst)
Åbningstid: Mandag - fredag 09:00 - 18:00
Hjemmeside: www.samsung.dk"
Alternativt var min første kontakt og fejlmelding til en Sebastian Munnecke hos INFOCARE Service A/S - de repræsenterer Samsung Prestige Service, men da han jo "bare" er servicemand hos 3. part har han nok ingen indflydelse. Hans kontakter er: [email protected] , telefon +45 44 83 81 78
....så hermed givet videre :-)
Hold trykket oppe!!
I alle mine kommunikationer med Samsung Nordic (Support) har jeg snakket med en "Laura" - sidst fik jeg denne feedback:
"Hej Morten,
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Mange tak for din tilbagemelding. Vi skal bringe dette videre til de
ansvarlige, kan dog desværre ikke sige noget om hvorvidt det kommer
i den næste opdatering.
Hav en god dag!
Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte
os igen.
Med venlig hilsen
Laura
Samsung Support
Tel.: 70 70 19 70 (alle opkald til nationaltakst)
Åbningstid: Mandag - fredag 09:00 - 18:00
Hjemmeside: www.samsung.dk"
Alternativt var min første kontakt og fejlmelding til en Sebastian Munnecke hos INFOCARE Service A/S - de repræsenterer Samsung Prestige Service, men da han jo "bare" er servicemand hos 3. part har han nok ingen indflydelse. Hans kontakter er: [email protected] , telefon +45 44 83 81 78
....så hermed givet videre :-)
Hold trykket oppe!!
Senest rettet af MortenTKKristensen 16. sep 2011, 00:06, rettet i alt 1 gang.