Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sslarsen
#155724
sslarsen skrev:Hvor lyder det godt. Tog på ferie kort efter jeg konstaterede min skærm slukkede. Kunne ikke opgradere til 1017. Men sidder nu her i Spanien og læser dette, og ser at der til min 7005 er kommet en T-GAPDEUC-1019.2 den 17.dec. Så den ser jeg frem til at se om jeg kan opgradere til.
Men er der andre der har oplevet ikke at kunne klikke på OK, når der er fundet en fil til opgradering?
Har nu selv fundet fejlen. Min Samsung S1 Mini DISK... Tog den ud af USB, og prøvede at tænde igen. Så spillede det.
Også med opdatering af firmware.
Ville bare lige opdatere med min fundne løsning.
#159197
MortenTKKristensen skrev:Så skulle problemet med ROVI-kanalguiden være løst?!
Ikke hos mig :(
Jeg har en UE408005 med nyeste firmware (T-GAP8DEUC-1021.2 der blev tilgængeligt i går).
Jeg har faktisk haft Rovi til at virke - og var glad for det, men så begyndte fjernsynet at slukke hvert 3. minut, så jeg gik tilbage til Samsungs Guide.

Lige nu kan jeg så slet ikke komme ind i Rovi guiden. Der sker ingenting når jeg trykker guide. Til gengæld holder fjernsynet op med at reagere på fjernbetjeningen nogle minutter. Og derefter slukker det. Når jeg så tænder det igen, slukker det efter 3 minutter ... og 3 minutter osv.

Så jeg er tilbage på Samsung guiden. Og temmelig træt af mit nye fjernsyn, for jeg har også brugt en halv krig på at få Samsung EPG'en til at fungere rigtigt (med billede).
Tænk at man skal bruge timevis på at få et fjernsyn til at virke. Smart TV ???? :s
Brugeravatar
Af drkoch
#176243
mit ue46d8005 er lige begyndt på det.
Prøvede først at koble min USB harddisk fra og sætte til igen med det samme - uden held.
Derefter skift fra ROVI til Samsung EPG (der ikke virker med billede til Stofa !:( ) og nu kører det igen....
Det er sgu noget hø. Kan man få byttet/opdateret Tv'et via samsung.

Jeg har ikke haft problemet før, der er ikke installeret noget nyt eller ændret noget , da tv'et har kørt super godt siden jeg købte det for ca. 6 mdr siden...

Andre?
#196381
Hej,
Selv om dette er en "gammel" tråd - vil jeg gerne sige 1.000 tak for super info.
Har et UE46D7005 med nyeste firmware. Skiftede til ROVI og efter kl. 00:00 slukkede fjernsynet hvert 5 min. Så den udfordring ligger der stadigvæk. Tilbage til Samsung Guide og nu kører det igen.

Tak for hjælpen... :p
#196383
Har samme problem med min F8005 som er købt i August sidste år. Somme tider slukker den bare lige pludselig, og til andre tider kommer det frem nederst til venstre på skærmen, om jeg ønsker at tv`et skal forblive tændt. Så skal jeg trykke ok på fjernbetjeningen og det slukker ikke.
Måske en venlig sjæl vil skære ud i pap, hvordan jeg gør, så det ikke sker ?
#198242
Jeg har også oplevet dette spørmsmål i nederste hjørne på mit forholdsvist nye f8505 fra sept. 2013. Dog kun når tvet har været tændt i omkring fire timer og der ikke er blevet rørt ved remoten (kanal, volume osv.).

Derimod er mit tv begyndt at slukke af sig selv uden varsel og så tænde umiddelbart efter på samme kanal, som jeg var i gang med at se. Afbrydelsen tager vel omkring 3-4 sekunder, men er næppe tilsigtet. Dette sker i øjeblikket flere gange i døgnet og uanset om apparatet står på tv eller av. Nogen, der kan hjælpe?
#198261
Slot skrev:
Har samme problem med min F8005 som er købt i August sidste år. Somme tider slukker den bare lige pludselig, og til andre tider kommer det frem nederst til venstre på skærmen, om jeg ønsker at tv`et skal forblive tændt. Så skal jeg trykke ok på fjernbetjeningen og det slukker ikke.
Måske en venlig sjæl vil skære ud i pap, hvordan jeg gør, så det ikke sker ?
F8005 har en "Auto sluk" funktion, som slukker tv'et efter 4 timers inaktivitet - denne funktion kan sættes til "Fra", så skulle problemet være løst :)

Du finder funktionen under Menu/System/Økoløsning/Auto. sluk. Fra - sæt den til Fra, så forbliver tv'et tændt og du bliver ikke spurgt om det fremover :)
#246010
Der er også software fejl i mit UE49KS8005 Samsung TV
Timer funktionen for at optage til harddisk svarer "Det reserverede nummer er uden for grænsen" når der oprettes mere end en optagelse. Den reservation der kan foretages bliver ikke optaget.
Timeshift og optage fra igangværende udsendelse virker.