Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#209161
Hej,

Har netop købt mig en Pana Tx 48640E og er indtil videre ganske godt tilfreds!

Som de fleste andre TV-skærme har denne 3D - og mit spørgsmål går på hvilke briller I vil anbefale.

Spørgsmål 1: Foretrækker i aktiv eller passiv - er oplevelsen med passiv efterhånden så god at man ikke længere behøver aktiv?

Spørgsmål 2: hvilken brille ville I købe til denne model TV?


Mange tak for svar!

Hilsen Kasper
#210011
KasperT skrev:Spørgsmål 2: hvilken brille ville I købe til denne model TV?
Dette er jeg også interesseret i. Jeg har også netop bestilt et Panasonic AS640, men aner ikke andet end at brillen skal være aktiv? Er der forskel på aktive briller? Eller kan man bare gå efter de billigste som fx SAMSUNG SSG-5100GB Active 3D glasses?
Senest rettet af Kilomil 4. jan 2015, 19:55, rettet i alt 1 gang.
#210048
BrianH skrev:Skriver Panasonic slet ingenting i manualen?

Jeg har 2 par til VT20 jeg aldrig har brugt, virker de til de nye tv?
Nej, Panasonic skiftede fra 2012 (50 serien) til en anden type aktive briller, som bruger samme teknik som andre fabrikanters, dvs. overførsel via radiosignal.
#210055
flatnesdam skrev:
BrianH skrev:Skriver Panasonic slet ingenting i manualen?

Jeg har 2 par til VT20 jeg aldrig har brugt, virker de til de nye tv?
Nej, Panasonic skiftede fra 2012 (50 serien) til en anden type aktive briller, som bruger samme teknik som andre fabrikanters, dvs. overførsel via radiosignal.
Hvor mange typer aktive briller findes der? Det er maaske kun den traadloese teknologi til overfoerelsen der er forskellig?