Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#186502
Jeg har købt ovst. tv til sønnen i konf. gave. Et ganske udemærket tv med et rigtig godt billede, men jeg har 2 spørgsmål som jeg vil høre om nogen af jer kan svare på.

1. Når han sætter sin computer til fjernsynet via HDMI kabel kommer der billede på TV'et men ingen lyd. Det er ikke et problem på vores Tv i stuen som er et Samsung.

2. Vi har et Viaplay abb. og hvis han ser en del på det. Hvis han sætter afspilningen der på pause (altså hvor billedet står stille) går der ikke længe inden skærmen går i sort og han er nødt til at slukke det og starte forfra. Nogen der ved om der er en løsning på dette. Kunne være noget at gå i stand by ved pause eller lign.

Håber I kan hjælpe.
#189545
Hej

Jeg har samme problem med at skærmen går i sort. Men det er sporadisk, og jeg kan ikke fremprovokere det.

Jeg har desuden problemer at når jeg optager fra TV2, så kommer ikke al undertekst med. Det samme når jeg pauser.

Er der andre, der har lignende problemer??
Af Straarup
#191825
Hej. Jeg har noget af samme problem. En gang i mellem efter at jeg har pauset, så genstarter TV'et når jeg trykker på play. Irriterende - JA!

Overvejer meget kraftigt om jeg kan få det byttet...
Af Straarup
#191826
Hej. Jeg har noget af samme problem. En gang i mellem efter at jeg har pauset, så genstarter TV'et når jeg trykker på play. Irriterende - JA!

Overvejer meget kraftigt om jeg kan få det byttet...