Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Christopher B
#254407
Jeg har et gammelt Sony 46NX720 i mit gæsteværelse, som jeg er enormt glad for, og som har fungeret upåklageligt de sidste mange år. Den seneste uges tid har jeg dog oplevet, at der ingen information har været når man går ind på TV-guiden. Dvs. at man ikke kan læse i detaljer om det program som vises nu.

Jeg har nogle enkelte gange oplevet at funktionen var forsvundet en enkelt dag, men antog at det bare var en glitch.

TV'et kører Yousee kabel tv via DVB-C og står på Frederiksberg.

Er der andre som har oplevet dette problem, eller ved hvordan man fikser det?
Af Stein
#254413
Jeg har et Sony 65X8507C og har nøjagtigt samme problem .
Kan ikke se info om programmer eller film overhovedet , der står kun hvad programmet eller filmen hedder , intet andet ????????????
Jeg bor i Fredericia og har Yousee på kabeltv .


Stein
Af Beckham
#254414
Det lyder mystisk. Lyder næsten som at TDC er stoppet med at sende data ud....eller alternativt gør det på en anden måde.
Af Christopher B
#254415
Præcis det samme jeg oplever Stein.

Kunne være interessant at høre om andre har det samme problem, og om det kun påvirker Sony på YouSee, påvirker andre brands eller om det er en opdatering hos YouSee, som gør at ældre tv ikke længere understøttes.
Af aerovaleo
#254424
Hej, jeg har nøjagtig samme issue på mit Sony 40W605 og jeg kommer også fra Fredericia.
Min Panasonic harddiskoptager giver det samme resultat, mon ikke det er Yousee, der ikke sender disse data ud mere
Af Havtaske
#254428
Har et XD93, i Hvidovre og et ældre Sony også... er forsvundet fra begge 2. Jeg tænker det er YouSee som har lavet noget lort i det.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#254430
Jeg har lige brugt et W805 i lørdags (i Midtjylland), hvor der ikke var problemer med EPG. Mit eget XC85 er frakoblet indtil fredag, men jeg skal nok tjekke på det tidspunkt. Der er dog fint EPG på Samsung Q9F, som jeg tester pt.