Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#247710
Jeg har efter flere utilfredsstillende episoder valgt at opsige mit Yousee abonnement, som jeg idag får via kabel.

Da jeg er stor sport/film/serie tosse forventer jeg at tilmelde mig waoo viasat total og får hermed bla viaplay sport med. Det er lækkert ift fodbold især, da de streamer kampe ekslusivt (eks champions league).

Idag med kabel er jeg dog ret glad for den måde det integreres på mit tv og jeg kan optage, hente program guide osv osv. Ligeledes fanen "Live tv" er godt integreret sammen med tv´et øvrige brug.

Vil det være det samme med boks?. Kan jeg stadig hente programguides og vil min kanalpakke være tilgængelig via "live tv"? Eller skal jeg trækkes med Waoo´s brugerfalde?
Vi har et samsung ks7000 på arbejdet, hvor den gamle boks er integreret med tv´et og det er møg langsommeligt og absolut ikke noget jeg vil have herhjemme.
Kort sagt - jeg ønsker blot kanaler via boks integreret som kabel/antenne kanaler, - går den?