Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246499
Til info så er den gal igen i hvert fald i Nordjylland.
Efter kanalomlægning mangler TV2, TV3 og Kanal 5 ganske som i 2014.
Ingen oplysninger på Yousee site om det og ringer man til kundeservice kender de godt til problemet og udtaler at jeg nok har mine kanaler igen senest mandag/tirsdag i næste uge :(
#246514
BlueFox skrev:Ja hvis TVkvalme mangler en hel dag hver tredje år, så er det bare for meget!
Tror du har misforstået noget her.
Jeg skrev det til info så andre ikke skulle bruge tid på at kontakte Yousee.

Jeg syntes sådan set ikke det er et problem at der opstår fejl det gør der jo alle steder. Men jeg syntes det er for dårligt de ikke melder noget ud om at der er en fejl og jeg syntes det er for dårligt at de siger til mig at jeg kan forvente det er løst inden tirsdag i næste uge.
Hvis jeg måtte sige til mine kunder at deres system virker igen om 5 dage så tror jeg sgu ikke jeg havde kunder særlig lang tid.
#246516
mik.møller skrev:
BlueFox skrev:Ja hvis TVkvalme mangler en hel dag hver tredje år, så er det bare for meget!
Tror du har misforstået noget her.
Jeg skrev det til info så andre ikke skulle bruge tid på at kontakte Yousee.

Jeg syntes sådan set ikke det er et problem at der opstår fejl det gør der jo alle steder. Men jeg syntes det er for dårligt de ikke melder noget ud om at der er en fejl og jeg syntes det er for dårligt at de siger til mig at jeg kan forvente det er løst inden tirsdag i næste uge.
Hvis jeg måtte sige til mine kunder at deres system virker igen om 5 dage så tror jeg sgu ikke jeg havde kunder særlig lang tid.
Hvilke kunder er det du har?