Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#244465
Jeg har for nylig købt ovenstående og er meget tilfreds, men, jeg slås med det problem at jeg ikke kan redigere kanaler og heller ikke oprette en favoritliste.
Der er simpelthen ingen steder dette kan gøre og det kan vel ikke passe, eller hur?
Da jeg konstaterede dette prøvede jeg at resette til fabriksindstillinger men det hjalp ikke.
Jeg har søgt vidt og bredt, også her i dette forum men uden held.
Der er en mulighed i opsætningen hvor man kan importere kanaler ved hjælp af en USB stik, men hvordan fortaber sig lidt.
Jeg har læst et sted at der findes noget software men har heller ikke fundet det.
Håber nogen kan hjælpe med en løsning.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen,
Kjeld
#244480
Svar til: JNG.
Tak for svar men undskyld, hvad har "hvordan modtager du tv" med manglende kanalredigering at gøre?
Jeg har Boxer med antenne på skorstenen og ingen problemer med at se tv.

Svar til: Hugtoase.
Tak for svar, jeg har naturligvis aktiveret "rediger kanalnumre" ....og hvad så, hvordan flytter og redigerer jeg?
Du skriver at "Så kan du flytte kanalerne, så de ligger som du vil have dem"??
Jeg er helt blank, det burde jo ikke være raketvidenskab, vel.

Svar til MBM:
Tak for svar, "Du skal lave en favorit liste", det er lige præcis problemet, hvordan og hvor gør jeg det.
Jeg kan ikke finde nogen steder eller nogle muligheder for at lave en favorit liste.

Der må da være et sted i opsætningen hvor dette kan gøre, måske har jeg fået et mandags tv :-)
#244495
icepirat skrev:Svar til: JNG.
Tak for svar men undskyld, hvad har "hvordan modtager du tv" med manglende kanalredigering at gøre?
Jeg har Boxer med antenne på skorstenen og ingen problemer med at se tv.
Jeg spurgte i al beskedenhed, fordi – tro mig eller lad være – der er andre, som har stillet samme spørgsmål, hvor grunden til den manglende mulighed for kanalredigering skyldtes, at de pågældende slet ikke havde tv-signal på tv-apparatet (!), der således udelukkende blev anvendt som skærm...