Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krede85
#230019
Hej.

Jeg er kørt fast i TV junglen og håber inderligt på noget hjælp fra jer kloge hoveder :)

Jeg har fået hængt et TV op inde i soveværelset og nu er problemet hvordan jeg får TV over på den.

Som det ser ud nu, så har jeg Viasat gennem parabol, men det er for dyrt og besværligt at få det ført over på det nye, så det er ikke nogen løsning.

Derfor har jeg haft kig på Waoo TV (Vi har deres bredbånd allerede) og det ser umiddelbart spændende ud med deres trådløse muligheder.

Jeg har Waoo-boksen inde på et af værelserne, så det vil være smart hvis den kunne sende signalet trådløst hen til boksen i stuen.

Men er det muligt at sætte den anden trådløse enhed direkte til TV'et inde i soveværelset? Det er kun et ekstra TV, så vil gerne undgå boksen.. Både fordi det er nemmere uden og har ikke brug for funktionerne derinde og fordi jeg så slipper for at leje en ekstra boks fra dem.

Hvilke andre løsninger er der ellers hvis det skal være uden kabeltræk og ikke koste en bondegård?

Håber der sidder en herinde med den perfekte idé :D