Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#230046
Citat fra yousee: Hvordan indlæser jeg mine kanaler digitalt?

Det varierer fra tv til tv, hvordan du finder frem til stedet, hvor du skal indlæse dine digitale kanaler. Men her kan du finde nogle generelle parametre for indlæsning af dine kanaler.

Du skal vælge Menu på din fjernbetjeningSe om der er et menupunkt, der hedder Indstillinger eller KonfigurationerFind det punkt, der relaterer til Digital eller Opsætning HUSK: Du skal kun vælge at indlæse digitale kanaler, og ikke de analoge kanalerBliver du bedt om at vælge Operatør, skal du vælge YouSee.
Under frekvens skal du du vælge 450 eller 450000
Når du bliver bedt om netværks-id ved digital indlæsning, skal du bruge dit YouSee netværks-id.
--------------
På dit Js 9005 kan du i menu under kanalsøgning på et af punkterne indtaste frekvens 450 eller 450000 og herefter foretage søgning . Så kommer kanalerne.

Ps. Jeg har Stofa, hvor der er samme fremgangsmåde samt også en bestemt frekvens, der må søges.
#230057
Jeg har haft samme problem. Efter forgæves opkald til supporten, havde jeg en tekniker ude. Han fortalte, at der er en fejl i Samsungs TV software. Har man YouSee som udbyder, skal man ved kanalsøgning vælge "andre". Vælger du YouSee, finder dit TV ikke de digitale kanaler. Jeg fik læste alle kanaler ind uden problemer med denne indstilling.