Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#227691
Hej

Jeg har et Panasonic CX725 i stuen. Den sidste måneds tid har jeg ofte oplevet, at signalet er svagt og til tider kan jeg slet ikke se tv på nærmest alle kanaler. Den næste dag kan det virke igen og dagen efter igen driller signalet. Mit gamle analog-tv i soveværelset virker fint de dage det driller i stuen.

Jeg er kunde hos Varde Antenneforening, som samarbejder med YouSee.

Er der nogen, som har nogle råd til mit irriterende problem?

På forhånd mange tak - Michael.
#227701
Om mine kabler/stik er HF-tætte - det er jeg ikke klar over, da jeg ikke er helt med? :o

Men i en lang periode har det virket fuldstændig, som det skal. Så jeg tænker ikke, at det er kablerne, som der er noget i vejen med. Jeg har iøvrigt købt kabler og stik, som blev anbefalet af en herinde fra.

Jeg prøver at foretage en kun digital-søgning. Det kan jeg ikke huske, om det blev gjort sådan ved sidste kanal søgning. Og ja, det analoge signal forsvandt også her i Varde den 9. februar. Så nu er det gode gamle analoge tv i mit soveværelse ikke meget værd! !:(
#227708
Michael Svenning skrev:Den er jeg skam helt med på. Men er ikke fan af det der "sommerhus-to-fjernbetjenings-system" :)

Jeg har søgt kun digitale kanaler på mit tv i stuen. Det er stadigvæk et problem! Nogen yderligere gode råd?
Har kun et bud,måske kable/stik.Men de er jo nye skriver du.

Har også haft et problemer med nogen kanaler,er på YouSee kabel,der flyttet jeg kanal frekvens på 800 MHz,til frekvens under 800 MHz,er det muligt hos dig?
Senest rettet af Bent odense 13. feb 2016, 11:44, rettet i alt 1 gang.