Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af waverider
#4849
Har läst en del om den här skärmen på Samsungs hemsida, undrar om det finns någon som har testat den och vet om den är bra? :) Jag är på jakt efter en widescreen skärm som jag ska ha mest till spel, och denna skärmen verkar ha allmänt riktigt bra specifikationer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#4851
Rasmus har lige fået den ind af døren, så hvis du kan holde vejret lidt endnu, så kommer der snart en test af den her på siden.
Af waverider
#4852
Tack för svaret! Ser fram emot testet :)
Af AradoX
#4953
yakken skrev:hvis du kan holde vejret lidt endnu, så kommer der snart en test af den her på siden.
Jeg kan snart ikke holde vejret længere... :)
Af juristen
#4954
Nej, jeg er også ved at være rimelig blå i hovedet :p
Af andreash
#4958
Här är en till som gärna vill veta mer om skärmen! :) Jag beställde den igår.
Af waverider
#4962
Var beställde du den ifrån? Visste affären när den skulle komma i lager?



andreash skrev:Här är en till som gärna vill veta mer om skärmen! :) Jag beställde den igår.
Af andreash
#4963
waverider skrev:Var beställde du den ifrån? Visste affären när den skulle komma i lager?
Det är denna jag köpt: http://www.datorhandel.com/se/products/ ... SQ%252FEDC

6 170 SEK inkl. frakt. Har redan betalat med kreditkort. Och tyvärr verkar de inte veta när den kommer, men så verkar de flesta butiker resonera, därför tog jag den billigaste. Det står ju dock 27 april, så jag hoppas på det datumet!
Af waverider
#4964
Ok, tack :) Får hoppas den kommer in snart för jag är ruskigt sugen på den.
Af Wired
#4971
Rasmus Larsen skrev:Ventetiden er snart ovre :) Jeg smider den online i aften (afhængigt af hvornår jeg har fri) eller i morgen. ;)
Så man jeg jo sidde på jeres forside og trykke F5 indtil anmeldelsen dukker frem.... :)
Af Mikael Hansen
#4991
Kunne dette være det nuværende bedste bud på en lowbudget grafikerskærm på over 19", der også kan bruges til film og spil???
Af waverider
#4994
Hvis I har yderligere spørgsmål til testen, så fyr løs.
För min del så har jag just nu en Samsung 930BF, men jag vill ha en större skärm som är i widescreen-format. Jag spiller en del FPS-spil, samt andra långsammare spil. Nu vet jag godt att man nog inte helt rättvist kan jämföra 930BF mot 215TW, men om man ändå skulle göra en jämförelse, hur nära ligger dessa två skärmar varandra i prestanda? Jag kan ikke sige att jag är extremt kräsen när det gäller responstid, har kört skärmar på över 20 ms som, visserligen var klart langsommare ju, men jag synes ändå att det gick att spille på de skärmarna.

Så hur synes du att 930 och 215 kan jämföres i spil? Traditionellt slör vs. overdrive slör?