Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madass32
#44195
jeg er også med på at være sur. det må da ku klares med en software update, eller er det noget der sidder dybt inde i panelet.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
#44202
Ja, jeg er jo også sur - men pga. det med 6900. O-O

Er der en der gider forklare mig, hvad det er som jeg måske har på min 50'er og som der ikke er på 42?
Jeg har ikke lige haft tid til at prøve om der er nogen forskel når jeg ser blueray/DVD.

Men det virker vel heller ikke med den gamle software !:(
Af madass32
#44220
42" kan modtage, men ikke vise 24P som lovet. det kan 50".
hvis den så bare konvater det flot til 60hz er jeg ligeglad, men ud fra testen virker det som om at der er judder. har ikke prøvet i nu, da de nye blueray afspillere lige skal på markedet og tabe lidt pris :) .

kunne være fedt hvis der var en blueray afspiller der kunne konvatere til 60 hz på en judder fri måde altså sådan noget natual motion, motion+ extra ulra high movement ;;)
Af mbm
#44228
madass32 skrev:42" kan modtage, men ikke vise 24P som lovet. det kan 50".
hvis den så bare konvater det flot til 60hz er jeg ligeglad, men ud fra testen virker det som om at der er judder. har ikke prøvet i nu, da de nye blueray afspillere lige skal på markedet og tabe lidt pris :) .

kunne være fedt hvis der var en blueray afspiller der kunne konvatere til 60 hz på en judder fri måde altså sådan noget natual motion, motion+ extra ulra high movement ;;)
De har jo netop reklameret med 24p ved 72hz. Det er så løgn.
Så kan man jo også bare skrive at det er Full HD 1080p. Nååå det var det så ikke. SYND... !:(
Jeg vil gå videre med sagen men aner ikke hvem jeg skal hive fat i
#44323
Jeg synes, mit billed er noget grønt.....

Kan det justeres med farvetonerne? Hvis jeg skruer ned for det grønne hjælper det ikke.

Iøvrigt er det lykkedes at få billedet til at blive rimelig pænt. Findes der en dvd/bluray eller lign. for alm. dødelige til at justere billedet endnu bedre?
Af turbonegro
#44329
Viva1 skrev: LG's tekniske chef bekræfter dog 50PG6000, hele PG7000 serien samt LG5000 og LG6000 serien har den rette 1080p24/72Hz behandling.
Nogen med en 50" der kan bekræfte dette?
Hvis det er tilfældet så er jeg da rimelig interesseret i den her - ellers bliver det jo nok Panasonic 46PZ85, men den er jo også noget dyrere...
#44341
Niels Johansen skrev:Jeg synes, mit billed er noget grønt.....

Kan det justeres med farvetonerne? Hvis jeg skruer ned for det grønne hjælper det ikke.

Iøvrigt er det lykkedes at få billedet til at blive rimelig pænt. Findes der en dvd/bluray eller lign. for alm. dødelige til at justere billedet endnu bedre?
Tit er farveforskydninger en kombination af de tre grundfarver, da de er ret afhængige.

Du kan forsøge dig med den såkaldte DVE HD Basic kalibreringsdisk. Den er nem at gå til og kan på mange Tv forbedre billedet.
Læs mere om den her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?misc ... 1207896881
Af mbm
#44360
Viva1 skrev:Vedr problem ved 1080p24/60Hz kommer afslutningen så her.

LG's marketingafd har lavet en fejl i deres materiale, hvorfor vi som forhandlere har forventet 42PG6000 havde den korrekte 1080p24 i 72Hz behandling. Det er ikke tilfældet på denne model desværre samt 32PG6000 der begge skifter til 60Hz.

LG's tekniske chef bekræfter dog 50PG6000, hele PG7000 serien samt LG5000 og LG6000 serien har den rette 1080p24/72Hz behandling.
Er det noget som forhandler I kan/vil gøre noget videre ved?
Eller kan du evt. give mig oplysninger om, hvem jeg skal kontakte for at få en løsning på problemet? eller kompensation.
Af mbm
#44373
Jeg skal have købt mig en PS3ér inden længe, og skal jo have den tilsluttet mit TV ;)

Vil jeg kunne kører HDMI ind i TVét og så hive DTS og DD ud til recieveren via den optiske udgang på TVét?
Af madass32
#44377
den kan gøre det med DD 2.0 det gør jeg via min HD boks, men om den kan 5.1 kan jeg ikke sige, tror ikke den understøtter DTS.

kan selvfølgelige være det bare er en en toslink/coax konverter så æder den vel alt.
Af madass32
#44392
madass32 skrev:den kan gøre det med DD 2.0 det gør jeg via min HD boks, men om den kan 5.1 kan jeg ikke sige, tror ikke den understøtter DTS.

kan selvfølgelige være det bare er en en toslink/coax konverter så æder den vel alt.
pis med mig det kommer kun ud i PCM sorry :)
Af mbm
#44394
madass32 skrev:
madass32 skrev:den kan gøre det med DD 2.0 det gør jeg via min HD boks, men om den kan 5.1 kan jeg ikke sige, tror ikke den understøtter DTS.

kan selvfølgelige være det bare er en en toslink/coax konverter så æder den vel alt.
pis med mig det kommer kun ud i PCM sorry :)
Og det vil sige?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#44408
Et ukomprimeret 2-kanals lydspor i enten stereo eller mono.
#45011
Bare lige for at runde historien af, har jeg d.d. modtaget de sidste penge retur for de 2 skærme jeg har haft købt og returneret.
Jeg har været udsat for rigtig god service, lige siden mit 42PT85 blev dødsdømt af LG i foråret pga. grønne pletter (se tidligere i tråden). Der var ikke nogen mulighed for at skaffe en ny og jeg fik derfor lov at beholde skærmen indtil der kunne skaffes en 6900. Justbuyit gjorde hvad de kunne for at skaffe en, men var jo lidt "hæmmet" af ikke at lave parallelimport, så jeg købte derfor en hos mobiludsalg istedet. Den røg retur pga. den gamle software og remote - det var jo før det viste sig at det altså var sådan den skærm var skruet sammen O_O
Justbuyit kunne så levere en 50'er så der røg lige en pose penge afsted igen.
LG hentede den gamle skærm og straks efter fik justbuyit en kreditnota.
Efter 18 dage kom alle pengene tilbage fra mobiludsalg. Og idag kom så de sidste penge fra justbuyit.
Alt uden noget fradrag for ekspedition eller lign.
At TV'et ikke lever op til mine forventninger kan forhandlerne ikke gøre for, det er producentens skyld - men servicen har fungeret upåklageligt. :)
Nu må vi så se om der evt. sker noget med en opdatering af 6900 til den lovede menustruktur O-O
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10