Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af joachimnb
#29759
Okay, godt at få det afklaret. For at stille lidt flere spørgsmål, hvor kan jeg så få fat i et dansk strømstik, og hvad er det for en type? Da jeg kommer fra Apples produkter er jeg slet ikke inde i hvad pc verdenen bruger. Apple laver deres egne stik og havde en underlig ekstern strømforsyning til Cinema Display.
Af panch
#30013
Det kunne altså være godt at vide om der stadig er problemer med skærmen, om det måske virkelig er derfor at de er i 'restordre'.

Selvom designet ikke er lige så fedt, så er BenQ FP241W måske at foretrække alligevel...

Hmm!!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#30019
Jeg har ikke disse problemer med det eksemplar der er testet og det står vist også ret tydeligt i teksten. Hvem er det så du gerne vil høre det fra, hvis ikke dette er godt nok?

Jeg er desværre ikke foran skærmen pt. så jeg kan ikke tjekke revisionsnummeret, men mig bekendt er der kun en A00 version
Af panch
#30020
Gerne en hel masse flere! :) (men godt at vide at du ikke havde problemer)
Sidste år var der også mange der havde problemet og mange der ikke havde, så vil gerne fornemme at procenten af de tilfredse er steget.

Nogen der ved hvad revisionen hedder, som skærmene kommer med nu? Stadig A04?

Yakken, fik du testet hvordan den ser ud når der bliver tilsluttet alm. vga stik?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#30021
2407WFP-HC findes vist kun i A00.

Nej, jeg havde ikke tid til at teste alle indgangene i skærmen, desværre. Jeg havde kun skærmen i 1 uge inden jeg skulle afsted mod USA igen.
Af Cass
#30059
Er der nogen der ved hvor man kan købe en billigt. Hos Dell forlanger de 7.625,00 hvilket jeg finder lige i overkanten. Pcbuyit (som der er linket til tideligere) har den til 4300 + fragt. Problemet er bare, at jeg ikke lige kan se hvordan, man får dem til, at sende til DK hvis de gør. Hvis der er nogle der ved det eller kender et andet fornuftigt sted at købe den vil jeg gerne vide det. På forhånd tak
Af fifafrazer
#30060
Jeg ved at der er andre brugere herinde, der har ringet til pcbuyit for at få dem til at sende til danmark, med stor succes,
Af Athanasius
#30064
Cass skrev:Er der nogen der ved hvor man kan købe en billigt. Hos Dell forlanger de 7.625,00 hvilket jeg finder lige i overkanten. Pcbuyit (som der er linket til tideligere) har den til 4300 + fragt. Problemet er bare, at jeg ikke lige kan se hvordan, man får dem til, at sende til DK hvis de gør. Hvis der er nogle der ved det eller kender et andet fornuftigt sted at købe den vil jeg gerne vide det. På forhånd tak
Skriv en email til dem, de er meget imødekommende og har intet problem med at sende til DK. De opkræver forresten ikke VAT, ikke i mit tilfælde. Så jeg gav 4300 alt i alt.
Af Cass
#30067
Mange tak for hjælpen!
Af JonasThyssen
#30080
Hvordan synes i denne her skærm klarer sig i sammenligning med Dell TrueColor E248WFP?
hvad med andre 24" i samme prisklasse, som eks. LG L245WP-BN eller NEC MultiSync LCD2470WNX ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#30086
E248 har et TN panel og er rettet imod en helt anden kundegruppe.

Jeg har desværre ikke set de to sidste modeller, så den sammenligning må du søge dig til på nettet.
Af panch
#30499
Har skrevet til PCbuyit ang forsendelse, og hørte også hvilken revision de er nået til.
Han skrev at det stadig er A00, og eventuelle ghosting issues måske stadig kunne være der (selvom risikoen nok er meget lille efterhånden).

Han skrev yderligere at hvis jeg kunne vente, kommer Dell med en 2408WFP i marts, som måske kunne være værd at vente på, jfr engadget:
http://www.engadget.com/2008/01/17/dell ... verything/

Nogen der har en mening om dette? Det er alligevel i værste fald 2 mdr man skal vente...