Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars85
#29288
Super anmeldelse Rasmus!

Lige et spørgsmål: Nu du skriver at skærmen befinder sig på en "gylden middelvej", tænkte jeg på om der findes lignende skærme som direkte henvender sig til konsolspil/gameren?


Vh. Lars :)
Brugeravatar
Af kerovan
#29306
Kunne det tænkes at der muligvis kom en anmendelse af en anden af deres nye skærme som er minded på gameren.
Hhv. VX1940w og 2240w ??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#29359
Lars85: Tak for de pæne ord.

Med mindre du er meget kræsen mht. slør og spil, så tror jeg nu ikke, at du vil opleve de store vanskeligheder ved at spille på VX2435wm. Responstiden svarer nogenlunde til de fleste LCD-TV, som jo benyttes flittigt i forbindelse med spilkonsoller.

Problemet i denne sammenhæng - som jeg ser det - er hvert fald, at hvis du skal have en skærm hvor fokus er udelukkende på spil, vil der typisk ikke være en HDMI indgang, som du skal bruge i forbindelse med en konsol.

Men hvis jeg skal give et bud på en skærm, hvor der er mere fokus på spildelen, så kan denne kommende Hyundai 24 tommer være et bud: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418524

Alternativt skal du nok ned i 22 tommer, hvor der findes mange ret hurtige skærme - dog går de så også længere ned i opløsning.

Kerovan: Der er ikke nogen konkrete planer om at anmelde de to skærme du nævner, men jeg får højest sandsynligt LGs nye 22 tommer ind, som specificeres til 2 ms. Det er modellen LG L227wt.

Derudover er der anmeldelser på vej af Sony 40X3500 og BenQ G24200WA.