Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#26992
Snurrerundtlyd skrev:Hvilket apparat bruger du forresten til at måle kalibreringsresultaterne med og hvad er prisen?
Det er en såkaldt LaCie blue eye pro:
http://www.lacie.com/dk/products/product.htm?pid=10900

Dertil har vi en del supplerende software, som giver os en lang række muligheder. For forståelsens skyld viser vi typisk målinger fra LaCies egen software, da den stiller det op på en brugervenlig, grafisk måde, men mange af billedegenskaberne måles gennem anden software.
Af skovsborg
#27069
Hej Rasmus

Kan man egentlig på HD-1 modellen f.eks. optage på DVB-C samtidig at man zapper rundt på de andre kanaler?

Og er der nogle der ligger inde med billeder af den nye HD-1 model med og uden højtalere?
Af skovsborg
#27113
Nu læste jeg recorders.dk at Sony "larmer" fra nogle blæsere og det er selvfølgelig noget L...!

Men hvordan er Sharps så når der også er indbygget harddisk? Var der noget som du lagde mærke til i løbet af testen?

Og så lige til sidst. Er HDMI version 1,3 ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#27188
Skovsborg: Fordi HD1 serien har flere tunere, så kan man godt skifte rundt blandt kanalerne mens der optages, men jeg har dog ikke prøvet alle kombinationerne. Det er f.eks. de to HDTV tuneres funktion. De sikrer, at du kan optage fra én kanal og se en anden. Om disse to HDTV tunere også virker for SD signaler på DVB-C delen, er jeg ikke 100 % sikker på, så der skal du nok lige forhøre dig hos Sharp.

Mht. støj, så nej, det var ikke noget jeg bemærkede. Harddisken spinnede ikke op eller ned når man satte den til at optage, men det skal dog bemærkes, at jeg heller ikke satte den til at optage i flere timer ad gangen.
Af Giffel
#27574
overvejer kraftigtr at købe 52" modellen, men vil lige høre om nogen ved om der er blæsere/kølere i tv'et og i så fald om de støjer?
Brugeravatar
Af westahn
#29177
Skal man købe ca-modul for at kunne sætte sit canal digital kort i 46HD1?
Af Oleska
#29198
Hej Westahn, Ja man skal købe et CA modul og husk det skal være Mpeg2 modul og ikke Mpeg4 - pga. det er Tv - som står for afkodningen og den understøtter alene Mpeg2 (har selv prøvet det)
Det virker iøvrigt upåklageligt også med HD signaler
Brugeravatar
Af westahn
#29228
ok super : )

Har hørt at den ikke understøtter videoguard fra Viasat.
Kan man ikke fuske det O_O ville jo gerne se formel1 i HD (B
Af cannavaro
#29242
Elgiganten Megastore i Taastrup er eftersigende én af de eneste butikker i Dk, som har skærmen udstillet.

Så den for nylig. Nøj hvor var den fed. Fik dog kun set det med et Hd-signal hvor filmen demonstrerede hvordan 100 Hz virker..

Men utroligt lækkert design, dog meget dyr..