Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1011
Og prisen er ikke engang så høj som jeg selv gik og forventede. 3.849 kroner er da absolut fair.

De har stadig ikke fået 17 tommer op på siden, men den kommer nok. Bemærk dog at de tidligst kan levere den om knap og nap 10 dage. Det er deres forventede dag, så den er aldrig helt sikker.

Jeg er ikke sikker på om den kan vægmonteres eller ej. Samsung plejer at oplyse om det, men der står ikke umiddelbart noget på deres side. Ellers skal du lige prøve at kontakte deres kundesupport. De svarer almindeligvis indenfor nogle dage.

Går du selv med den skærm i tankerne?
Af Hattori Hanzo
#1014
Efter at have set nærmere på diverse hjemmesider tror jeg desværre ikke at den kan vægmonteres...øv øv :( ...og den der "dongle" for tilslutning af stik....ja et blik siger mere end ord :((

Men ellers ja....overvejer enten 970P eller 193+....og sådan umiddelbart er det kun de 6ms hos 970P som virker ekstra tillokkende mht. køb....ellers vinder 193+ på design og kvalitet (materiale)....og flere har udtalt at man skal være mere end ualmindelig skarp for at kunne se forskel i billedkvaliteten mht. responstid.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1017
Jeg husker stadig Samsungs egne ord da jeg var derinde sidst og vi snakkede om 970P og 193p+: "Ja nu står der jo godt nok 6 ms her, men altså..." Og sådan er specifikationsræset jo :)

Hvis det er den eneste anke, som du har, så synes jeg 193p+ virker som et fint bud.
Jeg er desværre heller ikke faldet over andet omkring vægmontering efter en yderligere søgning.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1021
Jeg tror nu heller ikke du vil opleve den store forskel. Desværre så lider Samsungs skærme lidt under overdrive trailing og dette er også til stede i 970P. Hvor Viewsonic har formået at holde trailing i samme nuance som det bevægende objekt, så får Samsungs skærme en hvid glød i stedet.
Af Nikolas
#1022
Kunne vi ikke få en samligning af 970 Vs 193+.
Både hvad der angår matriale kvalitet og hvorgode de er i forhold til hinanden.
Der er ingen forretninger i kbh. der har begge hjemmme så man kan føle og se på dem.

Er der noget argument for at købe 970er frem for 193+?
Brugeravatar
Af sasja
#1083
Nikolas skrev:Kunne vi ikke få en samligning af 970 Vs 193+.
Både hvad der angår matriale kvalitet og hvorgode de er i forhold til hinanden.
Der er ingen forretninger i kbh. der har begge hjemmme så man kan føle og se på dem.

Er der noget argument for at købe 970er frem for 193+?
Det ville jeg også være superinteresseret i! Jeg skulle lige til at købe to 193p+, da jeg så, at 970p var kommet på markedet! Jeg tilhører vist den minoritet, der umiddelbart bedre kan lide designet på 970p - jeg har dog ikke set den i virkeligheden... Det kunne være rigtig spændende at høre hvad I mener om ergonomien og om den faktisk er hurtigere - og om 193p+ havde noget, som 970p ikke har!
Brugeravatar
Af sasja
#1090
Rasmus Larsen skrev:Vi skal nok prøve at smide nogle kommentarer til de ting =)

Hvis der er andet, så må I endelig sige til.
Perfekt :)

Det er en fornøjelse at være på et board hvor folkene bag er så aktive!

Det ser ud til at dvi er den eneste forbindelsesform - er der nogen måde, man kan tilslutte den til et lidt ældre grafikkort, der ikke understøtter dvi?

Og hvis jeg kan bede om en ting til, ville det være en god beskrivelse af 970p's udseende:

Er der sådan et par skinnende sølvkanter som på den sølvfarvede 193p+? Jeg kunne godt lide 193p+s 'ægte metal'-fornemmelse af børstet alu, men de der streger fik det ligesom til at se billigt ud.

Er det sølvgråt plasticmetal på kanterne omkring selve skærmen? Der står "white" i farvebeskrivelsen, men på billederne synes jeg den ser sølvfarvet ud.

Tusind tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1112
Grunden til at der er en "skinnende sølvkant" på 193P+ er at aluminiumslegeringen på kanterne er pudsede og på selve fronten er den børstet - så nej, der vil nok ikke være nogen kant på 970P idet den ikke har nogen aluminium nogen steder.
Brugeravatar
Af sasja
#1121
Tak skal du have :)

Hvad med farven på fronten? Er den plasticgrå eller plasticsølv eller hvid? Ser den billig ud? Virker den der arm godt?

Og sidst, men ikke mindst: Hvordan performer den? Er den, som spec'en siger, på alle punkter så god som 193p+ med en endnu hurtigere responstid?
Brugeravatar
Af xt0m
#1180
970P ligner 960BF'eren farve- og designmæssigt - hvid over det hele med visse detaljer i en mat, grå nuance. Der er ikke noget decideret sølv eller alu. På specifikationer og ydeevne er den lige til at sammenligne med 193P+ (eller 960BF), den har tilsvarende samme problem med overdrive trailing i spillene.

Men svingarmen fungerer da meget godt :p og den har et eller andet Mac-agtigt over sig, som 960'eren også har.. :o
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1186
Rart med en tilbagemelding.

Det lader til at både 193p+, 970P og 960BF har den såkaldte Overdrive trailing. 930BF er i en kategori for sig selv.

Føles det værre på 960BF end de to andre?