Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kasper DK
#9138
sol_jakobsen skrev:ca 30 cm....

kan forøvrigt lige oplyse folk om at de rygter med at skærmen med tiden ikke kan holde sig selv oppe længere desværre er rigtigt. Ihvertfald i mit tilfælde.....

Tak for et hurtigt svar. :)

Men jeg er da ked af at høre dit andet indput.... Hmm, må jeg spørger hvordan du bruger din monitor til dagligt? Er det sådan at du har behov for at dreje og flytte på den ofte, eller står den stort set altid for sig selv? Fordi hvis du ikke rykker og flytter på den hele tiden og den simpelthen bare står og bliver slap helt af sig selv. Så er det da for det første en gyldig reklamations sag, for det andet så skal jeg da nok ikke have sådan en skærm alligevel... !:(

Måske er standen designet til 17" eren oprindeligt og har problemer med at bære 19" eren i længden!? Nogen der ved om det også er et problem for 17" versionen?

8) :p
Af sol_jakobsen
#9140
Kasper DK skrev:
sol_jakobsen skrev:ca 30 cm....

kan forøvrigt lige oplyse folk om at de rygter med at skærmen med tiden ikke kan holde sig selv oppe længere desværre er rigtigt. Ihvertfald i mit tilfælde.....

Tak for et hurtigt svar. :)

Men jeg er da ked af at høre dit andet indput.... Hmm, må jeg spørger hvordan du bruger din monitor til dagligt? Er det sådan at du har behov for at dreje og flytte på den ofte, eller står den stort set altid for sig selv? Fordi hvis du ikke rykker og flytter på den hele tiden og den simpelthen bare står og bliver slap helt af sig selv. Så er det da for det første en gyldig reklamations sag, for det andet så skal jeg da nok ikke have sådan en skærm alligevel... !:(

Måske er standen designet til 17" eren oprindeligt og har problemer med at bære 19" eren i længden!? Nogen der ved om det også er et problem for 17" versionen?

8) :p
jeg har praktisk talt aldrig flyttet på den........ men får selv en ny fra infocare...har dog ventet 1 en halv mdr nu....... men man kan ikke generalisere mit udsagt, det kan jo være en mandags model....
Af psychodad
#10123
Jeg kan så hjælpe med at generalisere lidt, da min 970P heller ikke kan holde sig oppe. Og jeg har praktisk talt heller ikke flyttet rundt på den.

Udover det er jeg ellers rigtig godt tilfreds med skærmen stadig, super farver og OK responstid.

Bemærk dog at man ikke kan tilslutte to inputs. Man er solgt hvis man f.eks gerne vil benytte bærbar og stationær uden at rode med kabler eller pvm-switch, hvilket også er skod.