Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TYBO
#23633
Der er vist lidt genbrug i beskrivelsen :)
I linker jo til Sony D3000 til kelkoo prisen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#23638
Ja, der er indsneget sig en fejl kan jeg se.

Jeg opdaterede vores skabelon i forbindelse med Sony 32D3000 anmeldelsen, så der må have hængt lidt gammel materiale fast, da jeg benyttede den på Zepto.

Det er rettet nu. Tak for det :)
Af harddk
#25201
Hej

Jeg overvejer lidt at købe mit første fladskærms tv nu her, og har set lidt på zepto z-view serie.. men i jeres anmeldelse skriver i ting som kun 1x HDMI indgang og "kun" op til 1080i .. Da jeg ser en stor forskel på visningen af 1080i og 1080p, er jeg meget interesseret i at vide om det er præcis det samme tv som vist på www.zeptoeksperten.dk med 1080p i annoncen ??

Annonce: http://www.zepto.dk/Files/15_datablad_4 ... HD_web.pdf
Link: http://www.zeptoeksperten.dk/Default.as ... ryPage&not ebookid=8PI5Om3DNnO4Nnxg

Håber du kan hjælpe mig :)

MVH Benjamin
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#26891
Hej Benjamin

Nej, det er ikke det samme Tv. Zeptos 1920x1080 Tv er kommet efter vi anmeldte eksemplaret med 1366x768 opløsnng, og testen er derfor heller ikke så beskrivende for den nye model.
#28999
Jeg har nu erhvervet mig dette fjernsyn, og er faktisk også godt tilfreds. Mit gl. fjernsyn var også et 19" Sony, som var over 15 år.

Jeg har nu fulgt anvisningen vedr. indstilling af farve osv. Jeg har kabel tv og du anbefaler at man skaffer sig et digitalt signal eller i det mindste benytter DVB-T for at opnå et bedre resultat. Hvad skal man gøre for at benytte denne DVB-T, er det et stik eller en tilslutnings funktion i menuen. ???

PÅ trods af Zepto nu har ansat Ole fra Alfa Viev, tog jeg chancen og købte et 42 tommer, da de åbnede deres forretning i Fields, jeg slap med 7.000 for 42",(kø tilbud 8 stk) så alt ialt synes jeg at jeg har fået noget for pengene og en klar forbedring i forhold til mit 19". Ser iøvrigt mest fodbold, så det opfylder nok mit behov, håber bare at det er holdbart.

Hilsen
John T