Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2551
Jeg har oprettet denne tråd med henblik på diskussion af det netop testede Medialine 2600DWDL. Hvis I har spørgsmål som går ud over testen eller bare er mere konkrete, vil jeg gerne prøve at besvare dem.

Testen kan læses her: http://www.flatpanels.dk/2600dwdl.php

Jeg modtager også meget gerne feedback på fremgangsmetoden. Da det er første anmeldelse af et reelt Tv og jeg snart får Philips 9830 ind, så håber jeg I vil give jeres besyv med. Skal der f.eks. mere fokus på et emne? Er der for meget fokus på et andet? Er det noget helt andet I ønsker? osv.

Sig frem.
Af mufcdk1974
#2558
Jeg kunne personligt godt tænke mig at du testede om hvordan fladskærmene klare en fodbold kamp. Her tænker jeg selvfølgelig på panoreringer og farvegengivelse (en fodboldkamp er i jo sagens natur domineret af denne grønne farve, som så igen betyder at på mange dårlige LCD/Plasma skærme kan bolden være svær at se, samt spillerne er meget gnideret).

Mange fladskærme kan vise et suværent billede i film, men når vi kommer til sportsudsendelser, falder de igennem med et brag. For mig personligt står og falder et TV med hvor god den er til sportsudsendelser, og her er jeg nok ikke den eneste :) , men desværre tager mange anmeldelser ikke højde for det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2559
Det plejer jeg egentlig også at gøre - ved ikke hvorfor jeg ikke har haft det med. Muligvis fordi mit hoved ikke tænker på fodbold nu, hvor der er pause.

Men hvert fald tak for input - det skal jeg helt sikkert tænke mere over.

Jeg kan godt teste det på dette Medialine, hvis du er interesseret, men ellers tager jeg det bare med i fremtidige tests.
Jeg modtager for resten Philips 9830 i dag.
Af mufcdk1974
#2560
Super Rasmus :D . Du behøver dog ikke for min skyld at test fodbold kampe på denne skærm, men du må da meget godt på 9830'erne.
Så skærmen i Elgiganten men den emsige sælger nægtede at visse fodbold på den.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2561
Det skal vi nok finde ud af til den tid. Hvis en af jer gad at komme forbi og hjælpe mig ned af trappen med den enorme kasse, så kan jeg allerede begynde nu - haha.

Ej en af mine venner kommer forbi om lidt, så må vi se om vi kan få den mast videre i systemet.

Sig endelig til hvis der er andet. Jeg har for resten målt tykkelsen på Tv'et uden foden og den er 11,2-11,5 cm, hvis det har interesse for nogen. Det er lidt svært at sige helt præcist, da bagsiden buer en smule.
#8124
Hej Derude,

Nå, det er typisk mig, sådan noget. Jeg så anmeldelsen, havde nogle spørgsmål, skyndte mig at send dem til Rasmus, for at så senere opdage at der er et forum... Sorry Rasmus. Jeg tænkte det tjente samfundet at stille mit spørgsmål igen i det rigtige forum, idet nogen har måske samme tvivl.

Nå, men angående det fjernsyn, så står der noget om det på
http://dk.kelkoo.com/b/a/prl_15298606/100298023.html .
Vedkommende nævner, at man ikke kan afvikle lyden på fjernsynets egne højtalere. Lyden skal kobles på en forstærkere, og sådan står det også beskrevet i brugsanvisningen.

Er der nogle af jer, der har erfaring med det?
Af JD
#8191
Jeg overvejer seriøst at købe og spurgte derfor hos justbyit...

"Nej - lyden går fint igennem både på TV og DVD - ved ikke hvor du har hørt det henne - jeg har selv en 26 og 32, som kører upåklageligt - skulle der mod forventning opstå problemer tager du bare fat i os igen.

Med venlig hilsen/ Best regards

JUSTBUYIT.DK"

Nu må vi så se hvad det ender med.... jeg køber nok i næste uge...
Af KyRiLe
#8192
Sådan JD!

Havde imellemtiden fået svar fra Rasmus. Her kommer den så:

"Det må jeg ærlig sige, at jeg ikke stødte på problemet. Jeg kunne sagtens afvikle lyden på de integrerede højttalere på demomodellen, som jeg modtog. Jeg så endda en hel film, uden at koble dem til mit anlæg.
Det som undrer mig mest er manualens ordlyd. Jeg skal ikke kunne sige, om Medialine senere har ændret på produktet, men jeg husker ingen problemer med lyden i testen."

Der er vel ikke andet end at prøve. Man risikerer bare at skulle sende den tilbage.

Hyg jer
Af JD
#8961
SÅ har jeg endeligt fået TV'et - som jeg faktisk er ret glad for. Det ser ud til at det spiller som det skal og jeg har ind til nu intet at brokke mig over.

Dog må jeg sige at justbyit ikke var videre proffe i det her - jeg måtte ringe mange gange og jeg blev da også positivt overrasket da de siger at de vil lægge 2 flasker rødvin ved da jeg forsinkelsen pludseligt var oppe på 3 uger.... MEN når man så ikke sender flaskerne med, så er man sgu en plattenslager.....

OBS: spar pengene til det ophæng der tilbydes til 699,- med mindre du vil have noget som er meget tyndt - det er relt set blot en billig metalplade du kan få din smede onkel til a bukke for en femmer.... eller køb en i Harald Nyborg som kan vippes til 199,-.....
Af Eilif
#51750
Spørger måske lidt dumt - men bag på fjernsynet er der umiddelbart kun 2 skruer til et vægophæng - korrekt ??? hvilket ophæng passer til dette tv ??? Vesa ???