Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#260056
Torben Rasmussen skrev:Alligevel vildt nok, at man i ét hug fikser de to ting, som var de største anker. Jeg siger ikke, at det er vores fortjeneste... men det er det 8-) Lad os håbe, at de har gjort det rigtigt.
Hej Apple. Hvis I læser med herinde - hvilket I naturligvis gør ::l - så få også lige Siri, universalsøgning og 'TV' app'en til Danmark. Gerne hurtigt!

Morten fra kommentarsporet til nyheden kører tvOS 11.2 beta og skriver lidt om hvordan det fungerer her (se fremhævet kommentar øverst): http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1509425079
Af bromberg
#260404
Hej Rasmus (og andre). Jeg har spurgt tidligere, men spørger igen - er det realistisk at håbe på siri på atv og “tv app”?
Kunne det lde sig gøre kan jeg ikke komme på et eneste ønske mere på atv, Njae det skulle da lige være en form for Sonos styring:)
Af jramskov
#260405
Siri og TV app er kommet til Norge og Sverige, så jeg vil blive overrasket hvis den ikke også kommer hertil. Måske næste år?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#260407
TV-app'en kræver jo, at app-producenterne tager den til sig og gør deres indhold tilgængeligt for den. I den sammenhæng, så mangler vi i høj grad noget fra Yousee og til Android har de jo netop IKKE valgt at gøre indholdet tilgængeligt for Googles svar på TV-app'en.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#260409
Det er vel også dét jeg skriver? De har en app til Android, som ikke integrerer med Googles Streaming-TV-app, så hvis vi skal tage det som en rettesnor, så ville den sandsynligvis heller ikke interagere med Apples TV-app, hvis/når de engang får sig taget sammen til at lave en ATV-app.
Af jramskov
#260412
Jeg tror vi er enige og blot snakker forbi hinanden. Min pointe var blot at YouSee var irrelevant sålænge de ikke har nogen app til AppleTV, men det er jo ikke fordi der er ikke er masser af dansk indhold tilgængelig på platformen.
Af bromberg
#260414
Personligt tror jeg aldrig yousee tager atv til sig. De bøjer sig nok og laver en app. Men en app efter forbrugernes ønsker? Næppe.
Men jeg tænker eks en app som channels ville være logisk at implementere. Kommer det til Danmark tror jeg da også flere tjenster vil gøre brug af det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#260417
Det virker som om, at Apple først åbner for universalsøgning og TV app, når Siri taler lokalt sprog. Jeg kan ikke forestille mig andet end at det også kommer til Danmark på et tidspunkt.

Viaplay, Viafree og C More virker i TV app'en i Sverige og Norge. Amazon har sagt, at de også vil indgå. Kommer DR, TV2, HBO, Netflix og andre med, har jeg svært ved at se, hvad YouSee skal bruges til? TV app'en er i så fald vel netop et alternativ til at købe pakker hos én udbyder.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#260485
Jeg tror ikke det relaterer til samme issue hos Sony. Men det hedder MotionFlow, hvis du vil prøve at skrue på det.
Af Giffel
#260487
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror ikke det relaterer til samme issue hos Sony. Men det hedder MotionFlow, hvis du vil prøve at skrue på det.
Tak, jeg kigger på det :-)
I hvert fald et pænt irriterende problem, har i et gæt på om det er noget Apple kan gøre noget ved?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17