Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257423
Anmeldelsen af Denon Heos er online. Vi har haft det meste af systemet på testbænken, inklusiv soundbar, AV-receiver, subwoofer og de tre satellit-højttalere (Heos 1, 3 & 5) for bl.a. at bygge trådløs surround sound.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1506399664

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#257448
Jeg synes så,at det er helt fint at de sender en totalt discount remote med , hvis det gør det primære produkt billigere . Et hvert hjem bør under alle omstændigheder have en programerbar remote . . .
#257455
DanFrandsen skrev:har du erfaring med Libratone Diva og hvis ja hvordan er den i forhold til Heos Baren?
Hej Dan,

jeg har tidligere testet Divaen, og den er næsten på niveau med HEOS bar. Det er lidt samme kvaliteter de besidder med klare stemmer og god mellemtone+diskant.
Hvis du i forvejen har Divaen synes jeg ikke det giver mening at udskifte til HEOS Bar, men mindre du vil lave trådløs surround sound.

Vil du også bare have en lækker bar, men ikke surround ville jeg også vælge Divaen da den er billigere og mere lækker (smag er personligt).

HEOS bars fordel er klart at man kan udbygge til surround!
#257456
lennon skrev:Jeg synes så,at det er helt fint at de sender en totalt discount remote med , hvis det gør det primære produkt billigere . Et hvert hjem bør under alle omstændigheder have en programerbar remote . . .
Det sidste er jeg bestemt enig i!
#257490
Vil der være muligt at styre både TV og Denon Heos AVR og Apple TV udelukkende med ATV remoten?

Jeg tænker på et setup hvor ATV kører hdmi til TV. Og TV kører hdmi til AVR'en.

Er det så simpelt at man blot koder ATV remoten til at styre lyden på TV'et som så sender det videre til AVR'en?
#257493
tlindegaard skrev:
DanFrandsen skrev:har du erfaring med Libratone Diva og hvis ja hvordan er den i forhold til Heos Baren?
Hej Dan,

jeg har tidligere testet Divaen, og den er næsten på niveau med HEOS bar. Det er lidt samme kvaliteter de besidder med klare stemmer og god mellemtone+diskant.
Hvis du i forvejen har Divaen synes jeg ikke det giver mening at udskifte til HEOS Bar, men mindre du vil lave trådløs surround sound.

Vil du også bare have en lækker bar, men ikke surround ville jeg også vælge Divaen da den er billigere og mere lækker (smag er personligt).

HEOS bars fordel er klart at man kan udbygge til surround!
Ok syntes bare ik Libratonen kan spille særlig højt men det er måske for at skåne det, når jeg høre alm tv fra mit samsung 6905 så er på mellem 75 og 80% skruet op for at have en lyd jeg kan høre, og jeg høre normalt hehe ifølge min læge. så når jeg høre musik så er de sidste 20% ik meget. hvordan er Heos der?
#257801
MJAY skrev:Vil Heros Soundbar virke som en centerhøjttaler i 5.1 surround opsætning med Heros AVR?
Det har jeg faktisk ikke testet, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke, enten via HDMI eller wifi.
Men det er lidt dyr løsning, når nu AVR formentlig vil være tæt på centerhøjtaleren og man derfor nemt kan tilslutte en passiv center med kabel. Med aktive højtalere er der fordyrrende elementer som effektforstærker og wifi, etc, som der ikke er i en normal passiv center.
Så umiddelbart spiller den som en passiv center omkring de 5000kr.
#257802
Thomasss skrev:Vil der være muligt at styre både TV og Denon Heos AVR og Apple TV udelukkende med ATV remoten?

Jeg tænker på et setup hvor ATV kører hdmi til TV. Og TV kører hdmi til AVR'en.

Er det så simpelt at man blot koder ATV remoten til at styre lyden på TV'et som så sender det videre til AVR'en?
Det tror jeg desværre ikke. Jeg mener ikke ATV remoten kan ikke skældne mellem forskillige produkter, og dermed tænde TV og styre Apple TV. - så skal man købe en multifjernbetjening
#257803
DanFrandsen skrev:
tlindegaard skrev:
DanFrandsen skrev:har du erfaring med Libratone Diva og hvis ja hvordan er den i forhold til Heos Baren?
Hej Dan,

jeg har tidligere testet Divaen, og den er næsten på niveau med HEOS bar. Det er lidt samme kvaliteter de besidder med klare stemmer og god mellemtone+diskant.
Hvis du i forvejen har Divaen synes jeg ikke det giver mening at udskifte til HEOS Bar, men mindre du vil lave trådløs surround sound.

Vil du også bare have en lækker bar, men ikke surround ville jeg også vælge Divaen da den er billigere og mere lækker (smag er personligt).

HEOS bars fordel er klart at man kan udbygge til surround!
Ok syntes bare ik Libratonen kan spille særlig højt men det er måske for at skåne det, når jeg høre alm tv fra mit samsung 6905 så er på mellem 75 og 80% skruet op for at have en lyd jeg kan høre, og jeg høre normalt hehe ifølge min læge. så når jeg høre musik så er de sidste 20% ik meget. hvordan er Heos der?
umiddelbart husker jeg ikke Diva var decideret lav, så tror du skal nørde indstillinger eller kablet lidt mere. Men HEOS bar spillede ganske fint højt. Jeg pressede den aldrig rigtigt, da der kommer lidt forvrængning, men den kunne sagtens spille højt nok til at jeg begyndte at "bekymre mig" om mine naboer (jeg bor i lejlighed)
#257815
tlindegaard skrev:
Thomasss skrev:Vil der være muligt at styre både TV og Denon Heos AVR og Apple TV udelukkende med ATV remoten?

Jeg tænker på et setup hvor ATV kører hdmi til TV. Og TV kører hdmi til AVR'en.

Er det så simpelt at man blot koder ATV remoten til at styre lyden på TV'et som så sender det videre til AVR'en?
Det tror jeg desværre ikke. Jeg mener ikke ATV remoten kan ikke skældne mellem forskillige produkter, og dermed tænde TV og styre Apple TV. - så skal man købe en multifjernbetjening
Apple tv har hdmi cec og kan tænde receiver eller tv og volumen kan også styres på tv eller receiver med Apple remoten
#258156
Er det forresten ik forkerte heos bar i har linket til på pricerunner? Så vidt jeg ved koster Heos bar 7499kr i hifiklubben. Har lige været nede forbi. Den billige i linker til er med sub woofer til og er en noget mindre kraftig soundbar.